هزینه کاشت مو

هزینه تقریبی کاشت مو

لیست مطالب

هزینه کاشت مو , هزینه کاشت موی سر , هزینه تقریبی کاشت مو , هزینه کاشت مو به روش FIT , هزینه کاشت مو به روش SUT , قیمت کاشت مو , قیمت کاشت هر تار مو , قیمت کاشت هر گرافت مو , هزینه کاشت مو در تهران , اصفهان , شیراز , مشهد , تبریز پیشرفت‌های تکنیکی و فناوری‌های کاشت مو در چند سال اخیر، کیفیت و نتیجه‌ی کاشت را تا حد زیادی بهبود بخشیده است. این موضوع در کنار متعادل‌ بودن هزینه کاشت مو در ایران، سبب شده تا تعداد متقاضیان کاشت مو به شکل چشم‌گیری افزایش پیدا کند. کلینیک ایران FIT در این میان به عنوان بهترین کلینیک کاشت موی ایران با ۳۰ هزار کاشت مو موفق، پرکارترین کلینیک نیز محسوب می‌شود.

هزینه تقریبی کاشت مو
جهت مشاوره رایگان کاشت مو، مطابق تصویر عکس خود را واتس‌اپ ما (09122156963) ارسال کنید.
در کوتاهترین زمان ممکن به‌صورت تلفنی یا روی واتس‌اپ یا به‌صورت حضوری توسط مشاورین مشاوره شوید.

هزینه‌ی کاشت مو در جهان

کاشت مو از جمله عمل‌های زیبایی بسیار گران قیمت در دنیا محسوب می‌شود. در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی (کانادا و ایالات متحده) قیمت کاشت مو بین ۴ هزار تا حتی ۳۵ هزار دلار متغیر است. در بین کشورهای دنیا هزینه کاشت مو در ترکیه چیزی حدود ۲۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار بوده و به همین جهت مهد کاشت موی اروپا محسوب می‌شود. در ایران هزینه‌ی کاشت مو حداکثر ۱۰۰۰ دلار است که از اقتصادی‌ترین قیمت‌ها در سرتاسر دنیا محسوب می‌شود. تنها کشوری که شاید بتواند با ایران از لحاظ قیمت (و نه کیفیت) رقابت کند، کشور هند است.

در جدول زیر حداقل هزینه‌ی کاشت مو در کشورهای مختلف دنیا آورده شده است:

هزینه کاشت مو در بهترین کلینیک ایران

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا کلینیک کاشت مو ایران FIT، بهترین کلینیک کاشت مو ایران است؟ در پاسخ به این سوال باید نگاهی به دستاوردهای ما بیندازیم:

  • کلینیک ایران FIT از سال ۱۳۷۱ مشغول به کار بوده و بنیانگذار روش FIT در ایران به حساب می‌آید.
  • با بیش از ۳۰ هزار کاشت مو موفق، بدون حتی یک مورد شکایت یا نارضایتی، سرآمد کلینیک‌های کاشت مو در ایران است.
  • استفاده از به روزترین ابزار کاشت مو و مجرب‌ترین تیم درمانی از جمله افتخارات ما است. با تکیه بر این موارد، کاشت مو به روش FIT را با ارائه‌ی ضمانت نامه‌ی کتبی انجام می‌دهیم.
  • کلینیک ایران FIT، بزرگ‌ترین کلینیک کاشت مو در ایران است.

    هزینه کاشت مو در کلینیک فوق تخصصی کاشت مو ایران FIT بین ۱۲ تا ۲۰ میلیون تومان می‌باشد. این قیمت در مقایسه‌ با کیفیت و نتایج کاشت مو بسیار مناسب است. فقط کافی است نتایج یکی از ۳۰ هزار کاشت موی موفق ما را با قیمت‌ها و نتایج دیگر کلینیک‌ها مقایسه کنید تا متوجه این موضوع بشوید.
قبل کاشت مو ایران فیتنمونه کاشت مو ایران FIT
قبل کاشت موبعد از کاشت مو ایران FIT
قبل کاشت موکاشت مو
قبل از کاشت موکاشت مو
نمونه‌های قبل و بعد از کاشت مو ایران فیت
در صورت تمایل به تماشا نمونه‌کارهای بیشتر کاشت مو، ابرو، ریش جهت بررسی مدل‌های مختلف، خط‌رویش‌های مختلف متناسب با هر ویژگی ظاهری به گالری تصاویر ما رجوع کنید.

هزینه کاشت مو در تهران

به طور کلی هزینه‌های کاشت مو در اکثر کلینیک‌های تهران نزدیک به هم است. برخی از کلینیک‌ها با مطرح کردن ادعاهای توخالی مانند کاشت رباتی هزینه‌های بیشتری از متقاضیان دریافت می‌کنند. حتماً مطالب سایت ایران FIT را با دقت مطالعه کنید تا با عوامل و فاکتورهای موثر بر کاشت مو بیشتر و بهتر آشنا شوید. به این ترتیب متوجه ادعاهای توخالی خواهید شد.

هزینه کاشت مو در شهرستان‌ها

قیمت کاشت مو در شهرستان‌هایی مانند شیراز، اصفهان، مشهد و … معمولاً اندکی کمتر از تهران است. تهران به عنوان پرجمعیت‌ترین شهر ایران، پایتخت و یکی از مراکز توریستی سلامت و درمان محسوب می‌شود.

 لذا تجربه‌ی حاصل از هزاران مورد کاشت موی موفق با تجربه‌ی کاری کلینیک‌های کاشت مو در شهرستان‌ها قابل مقایسه‌ نیست. مثلاً یکی از مهم‌ترین فاکتورهای کاشت مو، ایجاد خط رویش طبیعی است که در انحصار کلینیک ایران FIT قرار دارد. خط رویش غیرطبیعی و عروسکی، شایع‌ترین شکایتی است که از متقاضیانی که در شهرستان‌ها یا کلینیک‌های غیرمعتبر مو کاشته‌اند، دریافت می‌کنیم.

در ادامه عوامل موثر بر قیمت کاشت مو را مفصل بررسی کرده‌ایم تا متوجه علت تفاوت قیمت‌ها بشوید.

درخواست مشاوره تخصصی کاشت مو
در صورت تمایل به بهره‌مندی از مشاوره تخصصی کاشت مو به صورت رایگان، این امکان را دارید نوبت خود را برای مشاوره آنلاین و غیرحضوری یا به‌صورت مشاوره حضوری ثبت کنید

عوامل موثر بر هزینه کاشت مو

کیفیت کاشت مو

اولین و مهم‌ترین فاکتور موثر بر هزینه کاشت مو ، کیفیت کار انجام شده است. مثلاً باید بدانید که همه‌ی فولیکول‌های بانک مو، دائمی نیستند. در کاشت مو معمولاً از پشت سر به عنوان بانک مو استفاده می‌شود که دارای فولیکول‌های مقاوم به ریزش است.

در واقع بیشتر فولیکول‌های پشت سر به ریزش مقاوم هستند و بعضی از آن‌ها مانند فولیکول‌های ناحیه طاس، دچار ریزش می‌شوند. پس انتخاب فولیکول‌ها، آماده‌سازی آن‌ها، ابزارهای استفاده شده و مواردی از این قبیل تاثیر بسیار مهمی در نتیجه‌ی کاشت مو دارند.

کاشت مو یک روش درمانی زیبایی به حساب می‌آید و جدا از تمام موارد موثر بر مسائل بالینی و درمانی، یک هنر است. شکل قرارگیری موها به دست جراح کارآزموده روی سر شما طراحی می‌شوند. تراکم، زاویه کاشت مو و مواردی از این قبیل باید با ظرافت تمام انجام شوند.

مهم‌ترین بخش کاشت مو، ایجاد خط رویش طبیعی است. خط رویش در واقع مرز بین قسمت‌های خالی از مو و پرمو است. اگر خط رویش غیرطبیعی (عروسکی) باشد، به قول معروف داد می‌زند که مو کاشته‌اید. ایجاد طبیعی‌ترین حالت خط رویش در ایران یکی از افتخارات کلینیک ایران FIT است.

تعداد گرافت‌ها

تعداد گرافت‌ها نیز یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تاثیرگذار بر هزینه کاشت مو است. بسته به میزان طاسی و تراکم هدف در ناحیه‌ی گیرنده، قیمت کاشت مو نیز تغییر می‌کند. در تصویر زیر تعداد گرافت‌های مورد نیاز برای رسیدن به تراکم مطلوب نوشته شده است.

ابتدا به کمک تصویر الگوی طاسی خود را پیدا کنید و سپس با مراجعه به جدول، ببینید که به چه تعداد گرافت نیاز خواهید داشت. البته این اعداد یک تخمین کلی هستند و برای مشخص کردن تعداد دقیق گرافت‌ها، نیاز به نظر مستقیم پزشک جراح است.

نتایج کاشت مو در مراکز بدون مجوز
کاشت مو در مراکز بدون مجوز
نتیجه کاشت مو با تراکم پایین و قیمت مناسب!
کاشت مو با تراکم پایین و قیمت مناسب
نتیجه کاشت مو با ارزان‌ترین قیمت
کاشت مو با ارزان‌ترین قیمت
چند نمونه از نتایج کاشت مو با قیمت ارزان
چند نمونه از نتایج کاشت مو با قیمت ارزان!
کاشت مو با خط رویش کاملا مصنوعی اصطلاحا عروسکی
کاشت مو با خط رویش کاملا مصنوعی
هزینه کاشت مو,قیمتهای کاشت مو
نتیجه کاشت مو با قیمت اقتصادی!
کلینیک فوق تخصصی کاشت مو ایران FIT
پرسش و پاسخ ایران فیت
با مراجعه به صفحه پرسش و پاسخ ایران فیت، سوالات متداول متقضیان به همراه پاسخ تخصصی تیم پزشکی ما را مطالعه کنید، در صورت نیافتن پرسش و پاسخ مدنظرتان آن را با ما در میان بگذارید.
4.6 9 امتیازات
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

22 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین کامنت با بیشترین رای
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

هزینه به من 11.5 گفتین

هزینه کاشت مو شما نسبت به جاهای دیگه مقداری بالاتره !
امیدوارم کیفیت و تراکم بالایی داشته باشید و انقدر کیفیتتون خوب باشه که هزینه کاشت مو و هزینه های جانبی کاشت مو که کم هم نیست به چشمم نیاد

من که یک مرحله کاشت مو پیش خودتون کردم تخفیف داره ؟
اگر هزینه تقریبی کاشت مو هم ایمیل کنید ممنون میشم

سلام خسته نباشید
هزینه کاشت مو بسته به تعداد گرفت است ؟
میشه مثلا گفت من 3000 گرافت کاشت مو میخوام ؟
ممنون میشم زودتر اطلاع بدید تصمیم برای کاشت مو دارم

هزینه کاشت مو ایران آنقدر پایین تر از همه جا حتی کاشت مو ترکیه هستش ؟
دلیل این تفاوت چیه ؟

هزینه کاشت مو برای من مهم نیست یکبار برای همیشه هزینه میکنم فقط ضمانت میکنید تراکم بالا و خط رویش طبیعی دربیاد ؟ کاشت مو خیلی مهمه واقعا
میخواستم برم ترکیه اما میام کلینیک شما

طبق روش های کاشت مو هزینه مشخص میشه ؟
یا تاری حساب میشه ؟
هزینه های کاشت مو طبق چی محاسبه میشه ؟
فرم‌مشاوره کاشت‌ مو پر کردم در سایت ممنون میشم مشاوره بدید
ممنون

هزینه کاشت مو طبق تار مو است ؟ هزینه تقریبی کاشت مو
هزینه کاشت مو قسطی هم میگیرید ؟

هزینه کاشت مو در بهترین روش کاشت مو چقدر است ؟

آیا هزینه های تقریبی کاشت مو متناسب با حقوق های مردم هست؟

برادرم برای کاشت مو میاد خدمتتون
هزینه تقریبی کاشت مو الان چقدر شده ؟
تخفیف میدید ؟
وقت کاشت مو برای چه زمانی دارید ؟
ممنون‌

تماس با ایرانFIT
22
0
نظرات شما ارزشمند است، آن را با ما به اشتراک بگذارید.x