لیفتینگ صورت با نخ و دستگاه

لیفتینگ صورت با نخ (نخ لیفت) یا ترد لیفت عملی است که طی آن به شیوه ای مشابه جراحی زیبایی صورت یا فیس لیفت (Face Lift) ساختار صورت تجدید و جوان شده و بهبود می یابد با این تفاوت که در این روش هیچ نیازی به جراحی وجود ندارد. در روش نخ لیفت از نخهای خاصی استفاده می شود، این نخها با سوزن بسیار باریکی وارد پوست می شوند تا بافتها و عضلات را بالا کشیده و بافت پوست را زیبا کنند. این روش، درمان جدیدی در بریتانیا است .

لیست مطالب

قبل کاشت مو ایران فیتنمونه کاشت مو ایران FIT
قبل کاشت موبعد از کاشت مو ایران FIT
قبل کاشت موکاشت مو
قبل از کاشت موکاشت مو
نمونه‌های قبل و بعد از کاشت مو ایران فیت
در صورت تمایل به تماشا نمونه‌کارهای بیشتر کاشت مو، ابرو، ریش جهت بررسی مدل‌های مختلف، خط‌رویش‌های مختلف متناسب با هر ویژگی ظاهری به گالری تصاویر ما رجوع کنید.

نخ لیفت چگونه کار میکند ؟

نخ های استفاده شده در این روش از پلی دی اکسانون های (PDO) محلول ساخته شده اند. این مواد سال های زیادی است که در پزشکی به ویژه در جراحی مورد استفاده قرار دارند. تحقیقات نشان داده اند که این نخ ها عضلات و تاندون ها را از حالت انقباض خارج می سازند و فرایند نئوکلاژنز را تحریک می کنند و این امر تولید کلاژن جدید در پوست را افزایش می دهد.

همچنین نخهای پی دی او ( PDO ) سنتز الاستین و اسید هیالورونیک در پوست را تحریک می کنند که هر دوی این مواد برای حفظ جوانی و شادابی پوست لازم هستند. نخ پی دی او از طریق یک سوزن بسیار کوچک به پوست تزرزیق می شود. بسته به ناحیه تزریق، نخ یا به خود پوست وارد می شود یا چربی های زیر پوستی یا عضله. ظاهر زیباتر پوست بلافاصله پس از انجام این درمان، قابل مشاهده است اما نتایج درمان در روزها و هفته های پس از تحریک نئوکلاژنز توسط پی دی او، بهتر و بهتر خواهد شد.

بافت کلی پوست در این درمان بهبود یافته و محکم تر، ضخیم تر و سفت تر می شود و خطوط ریز و چین و چروک صاف میشوند. انواع و ضخامت های مختلف نخ در نواحی مختلف صورت ، مورد استفاده قرار می گیرند. نخ های کوتاه بدون خار را میتوان برای درمان خطوط ریز صورت و نیز سفت و جمع کردن پوست نواحی خط فک و گردن استفاده کرد. از نخ های خاردار (cogs) ضخیم تر می توان برای برای بهبود قابل توجه بخش میانی و تحتانی صورت استفاده کرد. گاهی اوقات نیز از ترکیبی از هر دو نخ (خار دار و بدون خار) برای کسب بهترین نتایج، بهره گرفته می شود. نخها ظرف شش تا هشت ماه به صورت طبیعی توسط بدن جذب میشوند اما تاثیر این درمان میتواند تا دو سال باقی بماند.

لیفت صورت با دستگاه هایفو (HIFU)

پیشرفته ترین تکنولوژی قرن حاضر جهت لیفتینگ صورت بدون جراحی، فقط در یک جلسه و با نتایج ماندگار می باشد.

مزایای هایفو (HIFU):

پرسش و پاسخ ایران فیت
با مراجعه به صفحه پرسش و پاسخ ایران فیت، سوالات متداول متقضیان به همراه پاسخ تخصصی تیم پزشکی ما را مطالعه کنید، در صورت نیافتن پرسش و پاسخ مدنظرتان آن را با ما در میان بگذارید.

نتایج و اثرات هایفوتراپی :

نتایج و اثرات هایفوتراپی :

حتما حتما باید هایفوتراپی توسط پزشک با تجربه انجام شود چون:

  1. آگاهی از محل آناتومیک عروق و اعصاب و عضلات صورت و گردن در هایفوتراپی اهمیت ویژه ای دارد.
  2. پارامترهای دستگاه، حتما باید خیلی دقیق تنظیم شود و درجه و میزان انرژی دستگاه را باید برحسب ضخامت پوست در هر منطقه از صورت تنظیم شود بطوریکه به عنوان مثال در مناطقی با ضخامت پوست کم مثل پیشانی و دور چشم به نسبت از انرژی کمتر استفاده می شود.
درخواست مشاوره تخصصی کاشت مو
در صورت تمایل به بهره‌مندی از مشاوره تخصصی کاشت مو به صورت رایگان، این امکان را دارین نوبت خود را برای مشاوره آنلاین و غیرحضوری یا به‌صورت مشاوره حضوری ثبت کنید
تماس با ایرانFIT
0
نظرات شما ارزشمند است، آن را با ما به اشتراک بگذارید.x