کاشت مو BHT

کاشت مو به BHT (Body Hair Transplant) یک راه‌حل موثر برای کسانی است که به طاسی پیشرفته دچار هستند. در این تکنیک پیشرفته امکان برداشت مو از نواحی مختلف بدن به غیر از پوست سر، مانند ریش، سینه، پاها یا بازوها و کاشت آن‌ها در سر برای ترمیم نواحی طاس و کم‌پشت فراهم شده است. در این روش فولیکول‌های مو به دقت استخراج و در پوست سر کاشته می‌شوند. بعد از کاشت مو با روش bht، رشد طبیعی موها مجددا از سر گرفته می‌شود و موهایی متراکم خواهید داشت. ما در کلینیک ایران فیت با بررسی شرایط و بسته‌به پیشرفت طاسی و تقاضای زیباجویان این تکنیک کاشت موی بدن روی سر را با بالاترین سطح دقت و مناسب‌ترین قیمت انجام می‌دهیم. زیباجویان ما بیشترین سطح رضایت را از نتایج کسب‌شده دارند.
کاشت مو به روش bht

کاندید مناسب و شرایط مورد‌نیاز برای کاشت مو با روش BHT

کاندید مناسب برای کاشت مو به روش bht باید علاوه‌بر شرایط عمومی مورد‌نیاز برای کاشت مو مانند شرایط سن و بانک موی مناسب، از برخی شرایط خاص نیز برخوردار باشد. این شرایط مورد‌نیاز به شرح زیر هستند:

شرایط عمومی

  • سن بالای 25 سال
  • الگوی ریزش مشخص
  • بانک مو مناسب برای تراکم بالا
  • فاقد بیماری‌های پوستی مانند آلوپسی و ریزش سکه‌ای
  • مبتلا نبودن به بیماری‌های زمینه‌ای کنترل نشده
  • خون‌رسانی استاندارد در ناحیه مورد‌نظر در صورت وجود اسکار و جای بخیه

شرایط اضافی

  • بانک مو با تراکم مناسب در سایر نواحی مانند سینه، کتف و زیر ریش
  • برخورداری از فولیکول‌هایی با شرایط و استاندارد مشابه به موهای سر برای برداشت از بدن

با برخورداری از این شرایط، بهترین نتایج را از روش کاشت مو bht دریافت خواهید کرد. ایران فیت بهترین و باسابقه‌ترین کلینیک کاشت مو در تهران است که کاشت مو به روش BHT را برای کسانی‌که بانک موی کافی در ناحیه سر ندارند را اجرا می‌کند.

نحوه کاشت مو به روش BHT

فرآیند کاشت مو bht در کلینیک ایران فیت برای زیباجویان عزیز به این ترتیب و با طی کردن این مراحل انجام خواهد شد: 

  • مشاوره اولیه: ارزیابی امکان‌سنجی کاشت مو به روش BHT برای بیمار
  • آماده‌سازی مناطق اهداکننده: آماده‌سازی نواحی بدن مانند ریش و سینه برای برداشت مو 
  • استخراج فولیکول‌های مو: برداشت فولیکول‌های مو از منطقه اهداکننده
  • نگهداری و آماده‌سازی فولیکول‌ها: نگهداری و آماده‌سازی فولیکول‌های استخراج شده در شرایط خاص برای حفظ کیفیت و قابلیت رشد آن‌ها
  • آماده‌سازی پوست سر: آماده‌سازی منطقه گیرنده روی پوست سر
  • بی‌حسی: اعمال بی‌حسی موضعی در مناطق اهداکننده و گیرنده برای کاهش درد و ناراحتی در طول فرآیند
  • کاشت دقیق فولیکول‌های مو: کاشت دقیق فولیکول‌های مو در پوست سر

پیش از انجام مراحل فوق، سلامت متقاضی برای اطمینان از نبود مشکلات پزشکی که ممکن است در فرآیند کاشت مو تداخل ایجاد کند، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. درحال‌حاضر در بسیاری از کلنیک‌های معتبر کاشت مو تهران و شهرستان‌ها روش کاشت مو BHT برای متقاضیان انجام می‌شود.

مزایای کاشت مو به روش BHT در کلینیک ایران فیت

زیباجویان و افرادی که از مشکل ریزش مو یا طاسی رنج می‌برند، همیشه به دنبال روشی هستند که کمترین درد و بهترین نتیجه را داشته باشد و بدون عمل و ماندن جای زخم انجام شود. میان انواع روش کاشت مو، روش bht از این مزایا برخوردار است. روش BHT در دسته روش‌های کاشت مو غیرتهاجمی قرار می‌گیرد و با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. در‌نتیجه فقط نواحی اهداکننده و گیرنده بی‌حس می‌شوند و بیمار در طول عمل هوشیار است. 

هم‌چنین کاشت مو BHT و استفاده از موی بدن برای کاشت مو برای افرادی که تراکم موی کمی روی پوست سر دارند یا دچار طاسی پیشرفته هستند، بهترین انتخاب است. 

هزینه کاشت مو به روش BHT

برای محاسبه هزینه کاشت مو به روش BHT، دو عامل تعداد تار موهای مورد‌نیاز و مدت زمان جلسه کاشت مو موثر هستند. با‌توجه‌به اینکه این روش معمولا برای کسانی که ریزش موی شدید یا طاسی گسترده دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد، هزینه کاشت مو به روش BHT ممکن است نسبت به روش‌های دیگر کمی بالاتر باشد. البته تخصص و مهارت پزشک و سطح امکانات و خدمات کلینیک نیز بر قیمت کاشت هر تار مو تاثیرگذار است. در کلینیک ایران فیت فرآیند برداشت مو از بدن برای سر و کاشت مو در ناحیه مورد‌نظر با بالاترین سطح تخصص و مناسب‌ترین قیمت برای زیباجویان انجام می‌شود. 

آمار موفقیت و نتایج رضایت‌بخش بعد از کاشت مو BHT 

آمار موفقیت کاشت مو به روش BHT بسته‌به عوامل مختلفی از جمله مهارت جراح، کیفیت فولیکول‌های موی استخراج شده و ویژگی‌های فردی بیمار متفاوت است. به‌طور‌کلی، کاشت مو به روش BHT نرخ موفقیت بالایی دارد و اکثر متقاضیان بعد از عمل بازخوردهای رضایت‌بخش و مثبتی داشته‌اند. تیم پزشکی متخصص و باتجربه و آموزش دیده ایران فیت با نظارت فوق تخصص جراحی پلاستیک، پوست مو و زیبایی، نتایج طبیعی و زیبا بعد از کاشت BHT را برای زیباجویان تضمین می‌کند. این روش کاشت مو بدون تراشیدن سر نیز قابل انجام است. 

عوارض جانبی کاشت مو به روش BHT

از آنجایی‌که bht کاشت مو بدون جراحی است، عوارض جانبی خطرناک یا دوره نقاهت طولانی ندارد. پس از کاشت مو به روش BHT، تجربه درد خفیف و مشاهده قرمزی و ورم در ناحیه درمان شده امری عادی است. این علائم معمولا بعد از چند روز به‌طور‌کامل از بین می‌روند و بیشتر بیماران می‌توانند یک هفته بعد از عمل فعالیت‌های روزمره‌شان را از سر بگیرند.

خدمات ایران فیت برای متقاضیان روش کاشت مو BHT

کلینیک ایران فیت با ارائه کامل‌ترین و تخصصی‌ترین خدمات در زمینه کاشت مو به روش BHT، تلاش می‌کند تا رضایت و راحتی متقاضیان را به بالاترین حد ممکن برساند. این خدمات شامل مشاوره اولیه و بررسی‌های کارشناسی برای ارزیابی مناسب بودن روش BHT، انجام آزمایش‌های لازم و آماده‌سازی نواحی اهداکننده می‌شود. در طول عمل، برداشت دقیق فولیکول‌های مو از نواحی اهداکننده و کاشت آن‌ها در نواحی مورد‌نیاز با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تحت نظارت متخصصین مجرب انجام خواهد شد.

پس از جلسه کاشت مو نیز توصیه‌ها و دستورالعمل‌های لازم برای اینکه فرآیند بهبودی به بهترین شکل ممکن انجام شود در اختیار زیباجو گذاشته می‌شود. این مراقبت‌ها ممکن است شامل توصیه‌های دارویی، رژیم غذایی و روش‌های خاص برای شستشوی سر باشد. ایران فیت به‌عنوان مجهزترین کلینیک کاشت مو ایران با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و تیم متخصص، بهترین خدمات کاشت مو به روش BHT را به زیباجویان برای دریافت نتایج مطلوب و طبیعی ارائه می‌دهد. برای اطلاع از جزییات انواع روش fut کاشت مو، FIT، BHT و سایر روش‌های پیشرفته کاشت مو و انتخاب بهترین گزینه با کارشناسان ما در تماس باشید.

گالری تصاویر کاشت مو به روش BHT در کلینیک ایران فیت

سوالات متداول

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خدمات