کاشت مو FIT

کلینیک کاشت مو ایران fit انواع روشهای کاشت مو بدون جراحی را برای افراد درگیر با طاسی و ریزش موی ناحیه‌ای ارائه می‌دهد. یکی از این روش‌های موثر و کاربردی، کاشت مو به روش fit است. در این روش، کاشت موی طبیعی بدون جراحی انجام می‌شود و بعد از فرآیند کاشت هیچ‌گونه جای زخم در محل برداشت فولیکول‌های مو و ناحیه پیوند مشاهده نخواهید کرد؛ زیرا در این روش برداشت مو به‌شکل دانه‌دانه از ناحیه بانک مو (معمولا پشت سر) انجام و به همان شکل در مناطق مورد‌‌نیاز کاشت می‌شوند. دلیل برداشت مو از ناحیه پشت سر این است که فولیکول‌های مو در این منطقه‌ نسبت‌به ریزش مقاوم هستند و ضخامت بیشتری دارند. برای کاشت مو بدون درد و بازگشت مجدد موهای طبیعی به ناحیه مورد‌نظرتان از مشاوره تخصصی رایگان و مهارت پزشکان متخصص مجموعه کاشت مو ایران فیت بهره‌مند شوید.
کاشت مو به روش fit

کاندید مناسب کاشت مو با روش fit

برای اطلاع از اینکه آیا شما کاندید مناسبی برای کاشت مو به روش اف ای تی هستید و نتیجه مطلوب را از کاشت مو fit دریافت خواهید کرد یا خیر، الگوی ریزش موی شما، ناحیه مورد‌نظر برای پیوند و شرایط پوستی توسط پزشکان متخصص در کلینیک ایران فیت بررسی می‌شود. کاندید مناسب کاشت مو به روش فیت از مشخصات زیر برخوردار است:

  • افرادی با الگوی ریزش موی مردانه
  • افراد مبتلا به کچلی به‌دلیل سوختگی در صورت خون‌رسانی مناسب
  • افرادی با تیپ طاسی مشخص
  • مناسب افراد بالای 25 سال
  • مناسب پیوند مو در ناحیه شقیقه‌ها یا تاج سر

این روش به‌دقت نواحی کوچک را پر می‌کند و نتایج طبیعی برای متقاضیان کاشت مو به همراه دارد. برای تشخیص دقیق‌تر اینکه آیا کاندیدای مناسبی برای این روش هستید، مشاوره با پزشک متخصص و ارزیابی وضعیت بانک مو و نوع ریزش مو ضروری است. کلینیک ایران فیت به‌عنوان بهترین مرکز کاشت مو در تهران با تیمی از متخصصان با تجربه، آماده ارائه مشاوره و راهنمایی برای انتخاب بهترین روش کاشت مو برای شماست.

شرایط مورد‌نیاز برای کاشت fit

برای انجام انواع کاشت مو در ایران از جمله روش کاشت مو اف ای تی، کاندیدای پیوند باید از یک سری شرایط اولیه و حداقل‌ها برخوردار باشد. بهره‌مندی از این شرایط باعث می‌شود که نتیجه دلخواه را بعد از فرآیند کاشت مو دریافت کنید. شرایط و حداقل مورد‌نیاز برای کاشت مو روش fit به شرح زیر است:

  • سن بالای 25 سال
  • تیپ طاسی یا الگو ریزش مشخص
  • تراکم مناسب در بانک مو
  • مبتلا نبودن به بیماری‌های پوستی (مانند آلوپسی و ریزش سکه‌ای)
  • مبتلا نبودن به بیماری‌های زمینه‌ای کنترل‌نشده مانند تیروئید، کم‌خونی شدید، دیابت شدید
  • استاندارد بودن خون‌رسانی در ناحیه مورد‌نظر، در‌صورت وجود اسکار سوختگی و جای بخیه

به‌طور‌کلی کاشت مو به روش FIT برای بسیاری از افراد مناسب است؛ اما نتایج بهتر برای کسانی حاصل می‌شود که ویژگی‌ها و شرایط مطلوب‌تری را داشته باشند. مشاوره با یک پزشک متخصص در کلینیک معتبر ایران فیت به تشخیص دقیق‌تر و تعیین بهترین روش کاشت مو برای شما کمک می‌کند.

دلایل انجام روش کاشت مو fit در کلینیک ایران فیت

در روش کاشت fit در کلینیک ایران فیت، کمترین آسیب به فولیکول‌های مو وارد می‌شود؛ زیرا برای استخراج، تکنیک‌های پیشرفته و پانچ‌های ظریف به کار می‌روند. هم‌چنین علاوه‌بر به‌کارگیری تکنیک‌های پیشرفته و ابزار دقیق و پانچ‌های ظریف، تبحر و تجربه تیم پزشکی در عمق و زاویه ورود پانچ، تعیین‌کننده سلامت گرافت و جلوگیری از آسیب به آن یا برداشت ناقص خواهد بود. این موضوع روی نرخ بقای فولیکول‌های مو نیز تاثیر می‌گذارد و باعث رشد طبیعی و سالم موها می‌شود. لیست کامل مزایای کاشت به روش fit به شرح زیر است:

  • کاشت مو بدون جراحی
  • بدون نیاز به بخیه
  • کمترین میزان آسیب به فولیکول‌های مو
  • رشد مجدد موها به‌صورت طبیعی
  • دوره نقاهت کوتاه
  • روش جدید کاشت مو بدون جراحی با بی‌حسی موضعی
  • بدون جای زخم و محل برداشت نامحسوس
  • انتخاب فولیکول مو به‌صورت دقیق
  • نرخ موفقیت بالا

با‌توجه‌به دلایلی که در بالا ذکر کردیم ما در کلینیک ایران فیت، بعد از بررسی شرایط پوست و نوع طاسی یا کم‌پشتی، تصمیم خواهیم گرفت که بین انواع روش های کاشت مو، کدام‌یک برای بیمار مناسب‌تر است. هزینه کاشت مو به روش fit با‌توجه‌به دقیق‌تر بودن و نتایج مطلوب‌تر، نسبت‌به کاشت مو Fut بالاتر خواهد بود. 

هزینه کاشت مو بدون جراحی به روش Fit

در روش fit کاشت مو، عواملی مختلفی روی هزینه پیوند تاثیر خواهند گذاشت. این عوامل شامل تعداد گرافت‌های مورد‌نیاز، میزان طاسی و جنس پوست سر بستگی دارد. وسعت ناحیه طاسی و میزان موی مورد‌نیاز برای کاشت، تاثیر مستقیم بر هزینه دارد. افرادی که نواحی وسیع‌تری از طاسی دارند، نیاز به گرافت‌های بیشتری خواهند داشت. البته باید توجه داشت که بانک مو ظرفیت برداشت مناسب برای ناحیه مورد‌نظر را داشته باشد. در نتیجه با بالا رفتن تعداد گرافت‌ها باید هزینه بیشتری پرداخت شود. هزینه کاشت مو در روش FIT معمولا بر‌اساس تعداد گرافت‌ها محاسبه می‌شود.

موارد منع روش اف ای تی کاشت مو در کلینیک ایران فیت

برای اکثر افراد می‌توان مراحل کاشت مو به روش fit را برای رویش مجدد موها به‌کار برد؛ اما در بعضی موارد انجام این روش توسط پزشکان توصیه نمی‌شود. در کلینیک ایران فیت، متخصصان شرایط پوست و مو و نیازهای شما را به‌دقت مورد‌ بررسی قرار می‌دهند. بر‌اساس تجربه و دانش، کاشت موfit برای افراد زیر مناسب نیست:

  • بانک موی ضعیف: اگر ناحیه دهنده (معمولا پشت سر و اطراف سر) موهای کافی و با‌کیفیت مناسب برای برداشت نداشته باشد، کاشت مو به روش FIT به خوبی انجام نخواهد شد. این مسئله به‌ویژه در افرادی که ریزش موی شدید و گسترده دارند، شایع است.
  • ابتلا به بیماری‌های پوستی: افرادی که به بیماری‌های پوستی نظیر درماتیت، پسوریازیس یا عفونت‌های پوستی مبتلا هستند، ممکن است کاندیدای مناسبی برای کاشت مو نباشند. این شرایط فرآیند برداشت و کاشت گرافت‌ها را دشوار و نتیجه را نامطلوب می‌کند.

به‌طورکلی کاشت مو به روش FIT برای بسیاری از افراد گزینه مناسبی است؛ اما در برخی شرایط و موارد خاص، این روش کارایی مناسب را نخواهد داشت. به‌همین‌دلیل برای انتخاب بهترین روش کاشت مو حتما باید با پزشک متخصص مشورت کنید. در کلینیک ایران فیت، بعد از آزمایش‌ها و بررسی‌های دقیق، مناسب‌ترین روش کاشت با‌توجه‌به الگوی ریزش و شرایط پوستی برایتان انتخاب خواهد شد.

خدمات ایران فیت برای کاشت مو به روش FIT

کلینیک ایران فیت با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و تیمی از متخصصان مجرب، مجموعه‌ای از خدمات جامع و تخصصی را برای کاشت مو به روش Follicular Isolation Technique (به اختصار FIT) ارائه می‌دهد. خدمات کلینیک ایران فیت در این زمینه شامل مراحل و اقدامات مختلفی مانند مشاوره اولیه و ارزیابی دقیق، آماده‌سازی بیمار و ارائه دستورالعمل‌های کامل برای مراقبت‌های قبل از عمل، مراحل کاشت مو fit، ارائه دستورالعمل‌های پس از عمل و پشتیبانی مداوم می‌شود. در کلینیک ایران فیت کاشت سبیل، کاشت ریش، ابرو و نواحی مختلف سر را با انواع کاشت مو بدون جراحی و خونریزی زیر نظر پزشکان متخصص برای متقاضیان انجام می‌دهیم. برای دریافت مشاوره رایگان یا رزرو وقت با کارشناسان ما در تماس باشید.

گالری تصاویر کاشت مو به روش FIT در کلینیک ایران فیت

سوالات متداول

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خدمات