کاشت مو SUT

بهترین روش کاشت مو sut است؛ زیرا بدون نیاز به جراحی و بی‌حسی می‌توان برداشت و کاشت مو را در کوتاه‌ترین زمان انجام داد و ماندگارترین و طبیعی‌ترین نتیجه را دریافت کرد. با به‌کارگیری تجهیزات پیشرفته و به‌روزترین تکنولوژ‌ی‌ها، فولیکول‌های ما با بالاترین سطح دقت استخراج می‌شوند. در‌نتیجه احتمال آسیب به حداقل می‌رسد. در‌حال‌حاضر کاشت مو به روش sut در تهران و کلینیک‌های کاشت مو ایران انجام نمی‌شود؛ اما پزشکان ما در کلینیک ایران فیت روش‌های مشابه و جایگزین را با کمترین میزان درد و عوارض جانبی با‌توجه‌به شرایطتان‌ به شما معرفی و برایتان اجرا می‌کنند.

معرفی کاشت به روش sut و نحوه اجرا

کاشت مو sut بر پایه روش FUE است. تنها تفاوت میان این دو روش به نوع دستگاه‌های مورد‌استفاده برای اجرای هر‌یک از روش‌ها مربوط می‌شود که کمی با هم تفاوت دارند. در جدیدترین روش کاشت مو sut برای پیوند موها به ناحیه مورد‌نظر از دستگاه‌های کاملا اتوماتیک و با نظارت پزشک استفاده می‌شود. در این روش، فولیکول‌ها از ناحیه بانک مو به‌صورت دانه‌دانه برداشته می‌شوند. برداشت توسط دستگاه‌های اتوماتیک و با ساکشن انجام خواهد شد. سپس فولیکول‌ها در داخل محفظه‌ای فریز می‌شوند تا کمترین آسیب‌ به آن‌ها برسد و میزان هدر رفت فولیکول‌ها کاهش یابد. این روش در هیچ‌یک از مراکز کاشت مو تهران و ایران انجام نمی‌شود.

ویژگی‌های متمایز کاشت مو به روش اس یو تی

یکی از ویژگی‌های خاص کاشت sut، تراکم 3 برابری نسبت‌به روش‌های میکرو گرافت یا FUE است. روش sut توان کاشت تا 14000 تار مو را دارد. در این روش هیچ برش و شکافی صورت نمی‌گیرد و در‌نتیجه جای زخمی باقی نمی‌ماند. کاشت ریش به روش sut کاملا اتوماتیک است و برداشت فولیکول‌های مو بدون دخالت دست و با استفاده از پانچ لیزری از ناحیه اهدا‌کننده برداشت، سپس منجمد و در نهایت به مناطق طاس منتقل می‌شوند. این ویژگی  احتمال آسیب به بافت پوست سر را بسیار کاهش می‌دهد. هم‌چنین در روش SUT درصد بسیار کمی از فولیکول‌های مو زمان استخراج و کاشت از بین می‌روند. اگر قبلا اقدام به کاشت مو کرده‌اید و از نتیجه راضی نبودید، در این روش با حداقل آسیب به فولیکول‌های مو می‌توان بهترین و ماندگارترین نتیجه را دریافت کرد.

آشنایی با مزایا روش کاشت sut

کاشت موی SUT یکی از به‌روزترین تکنیک‌های کاشت مو در جهان است که تلاش می‌کند تا کمبودهای روش‌های قبلی کاشت مو را برطرف کند. از مزایای این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. استخراج فولیکول‌های مو و کاشت آن‌ها در محل گیرنده بدون دخالت دست (با استفاده از پانچ لیزری)
  2. کاهش میزان هدر رفت فولیکول‌های مو به کمتر از 1 درصد
  3. بدون نیاز به جراحی و بیهوشی
  4. بدون جای زخم و اسکار
  5. بدون دوره نقاهت
  6. خط رویش بسیار طبیعی
  7. تراکم بسیار بیشتر از سایر روش‌های کاشت مو
  8. سرعت بالای کاشت و انجام در یک جلسه
  9. مناسب برای کاشت مو مردان و زنان

با‌توجه‌به لیست مزایای بالا، عوارض کاشت مو sut به‌طور قابل‌توجهی نسبت‌به سایر روش‌های کاشت مو کاهش یافته است. هم‌چنین این روش دوره بهبودی بسیار سریعی دارد که یک مزیت مهم برای افرادی محسوب می‌شود که محدودیت زمانی دارند.

دلایل استفاده نکردن از روش کاشت مو sut در کلینیک ایران فیت

هر‌چند روش sut مزایای بسیاری دارد و به‌عنوان بهترین روش جدید کاشت مو در دنیا شناخته می‌شود؛ اما این روش با برخی معایب همراه است که باعث شده کلینیک ایران فیت این روش را برای کاشت مو به کار نبرد. این معایب عبارتند از:

  • تراشیدن مو در ناحیه دهنده و گیرنده
  • طولانی بودن جلسه کاشت مو
  • امکان رشد ناهموار مو
  • امکان عفونت بعد از کاشت
  • بی‌حسی دائمی در اطراف نواحی کاشت

معایب کاشت مو به روش sut مانند سایر روش‌های کاشت، شامل درد پوست سر، خارش، خونریزی‌ و تورم نیز می‌شود؛ اما خطرهای جدی مانند عفونت و بی‌حسی دائمی باعث شده است تا در‌حال‌حاضر این روش در کلینیک ایران فیت انجام نشود. در عوض ما روش‌های غیرتهاجمی و بدون به جا ماندن جای زخم، مانند FIT را برای درمان کم‌پشتی یا طاسی به شما پیشنهاد می‌کنیم.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت کاشت مو به روش sut

با‌توجه‌به اینکه در روش sut کاشت مو از دستگاه کاملا اتوماتیک و پیشرفته استفاده می‌شود و نرخ برداشت گرافت‌های سالم بیشتر است، معمولا هزینه کاشت مو به روش sut نسبت به سایر روش‌ها بالاتر خواهد بود؛ اما مهم‌ترین عامل در تعیین هزینه کاشت مو sut به وسعت ناحیه کاشت و میزان گرافت‌های مورد‌نیاز بستگی دارد. به‌عنوان کاشت مو جلو پیشانی به‌دلیل اهمیت تراکم بیشتر و دریافت نتیجه کاملا طبیعی نسبت‌به نواحی مانند شقیقه که وسعت کمتری دارند، قیمت بالاتری خواهد داشت.

اگر طاسی شدید باشد، به پیوندهای بیشتری نیاز است و زمان فرایند کاشت طولانی‌تر می‌شوند. در‌نتیجه هزینه پیوند نیز بیشتر است. البته باید توجه داشته باشید که در حال‌حاضر کاشت مو به روش super sut در هیچ‌کدام از کلینیک‌های کاشت مو ایران انجام نمی‌شود؛ بنابراین امکان اعلام قیمت برای این روش وجود ندارد.

مشاوره تخصصی در ایران فیت برای بهترین روش کاشت مو

SUT جدید‌ترین روش کاشت مو است. با‌توجه‌به این روش در هیچ‌کدام از کلینیک‌های کاشت مو انجام نمی‌شود، ما در کلینیک ایران فیت بهترین روش جایگزین را با‌توجه‌به شرایطتان به شما معرفی خواهیم کرد. اهمیت بالایی برای مشاوره تخصصی و شخصی‌سازی شده برای انتخاب بهترین روش کاشت مو برای زیباجویان قائل هستیم.  روش مناسب با‌توجه‌به ناحیه مورد‌نظر برای کاشت مو و ابرو انتخاب می‌شود. با‌توجه‌به ارزیابی اولیه و اهداف زیباجویان، متخصصان ما روش‌های جایگزین مختلفی را پیشنهاد می‌دهند. این روش‌ها ممکن است شامل مواردی مانند کاشت fit، fue، dhi و میکروگرافت شود. متخصصان ما مزایا و معایب هر روش را به شما توضیح می‌دهند تا تصمیم آگاهانه‌ و مناسب بگیرید. این اطلاعات شامل مدت زمان بهبودی، میزان درد و ناراحتی، نتایج ممکن و هزینه‌های هر روش می‌شود. برای اطلاع از نحوه مراجعه به کلینیک ایران فیت یا دریافت وقت مشاوره تخصصی با کارشناسان ما در تماس باشید.

گالری تصاویر کاشت مو به روش FIT در کلینیک ایران فیت

سوالات متداول

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خدمات