بهترین مرکز کاشت مو در تهران

بهترین مرکز کاشت مو در تهران

لیست مطالب

میخوای بدونی بهترین مرکز کاشت مو در تهران کجاست؟ پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باش تا چند مورد از بهترین مراکز کاشت مو در تهران رو بهت معرفی کنیم.

کاشت مو در ایران این روزها به یکی از محبوب‌ترین پروسه‌های زیبایی تبدیل شده و تهران به عنوان پایتخت و یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای کشور، یکی از مراکز اصلی انجام عمل کاشت و پیوند مو به شمار می‌رود. افراد زیادی از تهران و شهرستان‌ها و حتی کشورهای همسایه به دنبال پیدا کردن یک کلینیک معتبر و خوشنام برای انجام کاشت مو در تهران هستند. 

علت محبوبیت زیاد عمل کاشت مو در تهران

این حجم بالای تقاضا و محبوبیت انجام کاشت مو در تهران بی دلیل نیست. وجود دستگاه‌های پیشرفته و امکانات روز دنیا (در برخی مراکز کاشت موی تهران)، تعداد زیاد کلینیک‌ها و پزشکان متخصص و مجرب، قیمت مناسب کاشت موتهران نسبت به سایر کشورهای منطقه، همچنین امکانات رایگان سفر و اقامت در تهران برای مراجعین کاشت مو( برخی کلینیک‌های کاشت مو برای راحتی و رفاه حال مراجعین خود چنین امکاناتی را فراهم می‌کنند) باعث شده عده زیادی انگیزه پیدا کنند تا برای انجام عمل پیوند و کاشت مو تهران را انتخاب کنند. 

البته فراموش نکنید که در این بین سودجویانی نیز با سوء استفاده از از ناآگاهی برخی مردم اقدام به تاسیس کلینیک‌های بدون مجوز و ارائه خدمات کاشت مو بدون داشتن تخصص و تجربه کافی نموده‌اند. پس اگر برای پول، وقت و مهم‌تر از همه سلامتی و زیبایی خود ارزش قائلید بهتر است قبل از هرگونه اقدام و انتخاب یکی از مراکز کاشت مو در تهران از اعتبار،تجربه و تخصص کلینیک مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

دنبال بهترین کلینیک کاشت مو هستید؟

بهترین مرکز کاشت مو در تهران

در ادامه چند مورد از معروف‌ترین و بهترین مراکز کاشت مو در تهران را به شما معرفی می‌کنیم. همه کلینیک‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند دارای مجوز از وزارت بهداشت هستند و تجربه سال‌ها انجام عمل کاشت و پیوند موی موفق را در کارنامه خود دارند. در انتخاب این کلینیک‌ها دقت بسیاری انجام شده. امیدواریم که برای شما مفید واقع شود و در انتخاب بهترین مرکز کاشت مو در تهران به شما کمک کند.

بهترین مرکز کاشت مو در تهران

۱- کلینیک ایران نوین

کلینیک تخصصی کاشت مو ایران نوین ۱۸ سال است که با مدرن ترین و مجهزترین تکنولوژی و آخرین متدهای روز دنیا در زمینه کاشت و پیوند موی طبیعی فعالیت می‌کند. این مجموعه با بهره گیری از مجرب ترین و برجسته ترین متخصصین و کادر پزشکی علاوه بر کاشت مو  در حوزه‌های جوانسازی و لیزر ، تناسب اندام و جراحی زیبایی نیز به عنوان یکی از کلینیک‌های پیشرو و معتبر در ایران و خاورمیانه فعالیت دارد.

برای اطلاع از سایر خدمات این مجموعه و گرفتن وقت مشاوره تخصصی به این لینک مراجعه کنید.

شماره تماس: 02122221000

وبسایت: www.irannovinclinic.com

۲- کلینیک کاشت مو ایران FIT

کلینیک کاشت مو ایران FIT، اولین مرکز کاشت مو در ایران، از سال ۱۳۷۹ در این حوزه فعالیت می‌کند. این مجموعه با بهره‌مندی از تیم‌های تخصصی پزشکی پیوند مو و متخصصین پوست، مو و زیبایی تلاش می‌کند تا با روش‌های روز علمی بهترین نتیجه را برای مراجعین خود فراهم آورد. 

جالب است بدانید که این مرکز بنیانگذار کاشت موی طبیعی به روش فولیکولار یونیت یا همان FIT در ایران است. داشتن بالاترین تعداد کاشت و پیوند موی طبیعی موفق یکی دیگر از افتخارات این مجموعه به شمار می‌رود. متخصصین ایران فیت بیش از ۲۰ سال است که در زمینه یادگیری و آموزش جدیدترین راهکارها و متدهای جهانی کاشت موی طبیعی با سفر به نقاط مختلف جهان، تحقیق، مصاحبه و حضور در جلسات کاشت مو برای رسیدن به طبیعی ترین نتیجه پیوند و رضایت خاطر مراجعه کنندگان در کوتاهترین زمان ممکن، تلاش می‌کنند.

لازم به ذکر است امکان پرداخت قسطی و هتل و اقامت رایگان برای مشتریان نیز یکی دیگر از خدمات این مجموعه برای رفاه حال و آرامش بیشتر مراجعین است.

برای اطلاع از سایر خدمات این مجموعه و گرفتن وقت مشاوره تخصصی به این لینک مراجعه کنید.

شماره تماس: 02188102000

وب سایت: https://iranfit.com

بهترین مرکز کاشت مو در تهران

۳- کلینیک خانه سفید

کلینیک پوست و موی خانه سفید بیش از ۱۵ سال قبل توسط دکتر قاسم اصلانی، تاسیس شد. این مجموعه در ابتدا فعالیت خود را با ارائه خدمات لیزر موهای زائد شروع کرد اما امروز علاوه بر لیزر موهای زائد کلیه خدمات کاشت مو و ابرو و جوانسازی پوست را نیز ارائه می‌کند. خانه سفید یکی از مجهزترین کلینیک‌های پوست و موی تهران است که از پیشرفته ترین و بروزترین دستگاه ها استفاده می‌کند. این مجموعه همواره در تلاش است تا با برگزاری کارگاه های آموزشی و معرفی آخرین روش های درمانی و زیبایی برای پزشکان همکار در مجموعه بهترین خدمات را به مراجعین خود ارائه کند.

برای اطلاع از سایر خدمات این مجموعه و گرفتن وقت مشاوره تخصصی به این لینک مراجعه کنید.

شماره تماس: 02188662860

وب سایت: www.whcl.ir

۴-کلینیک پوست و مو هلیا

کلینیک پوست و مو هلیا  با تمرکز بر کاشت مو، ابرو و ریش طبیعی یکی از کلینیک‌های کاشت مو معروف تهران است. آقای دکتر حمید خراسانی خدمات کاشت موی میکروگرافت به صورت انحصاری در این کلینیک انجام می‌دهد. این مرکز از تجهیزات پیشرفته‌ای برخورداز است واز انجمن‌های کاشت معتبر اروپا و ترکیه نیز مجوز فعالیت دارد. این مرکز علاوه بر کاشت مو خدمات تزریق چربی نانو فت، ژل، بوتاکس و لیزر موهای زائد ویژه آقایان  را نیز به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی انجام می‌دهد. برای اطلاع از سایر خدمات این مجموعه و گرفتن وقت مشاوره تخصصی به این لینک مراجعه کنید.

شماره تماس: 02179547

وب سایت: www.heliaclinic.com

درخواست مشاوره تخصصی کاشت مو
در صورت تمایل به بهره‌مندی از مشاوره تخصصی کاشت مو به صورت رایگان، این امکان را دارین نوبت خود را برای مشاوره آنلاین و غیرحضوری یا به‌صورت مشاوره حضوری ثبت کنید
4.7 7 امتیازات
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

4 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین کامنت با بیشترین رای
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

من برای همسرم دنبال بهترین کلینیک کاشت مو در تهران میگشتم. لیست کلینیک های کاشت مو در تهران رو درآوردم و با دقت همشون رو بررسی کردم. با کلی پرس و جو بعد از حدود 2 ماه، کلینیک کاشت مو ایران fit رو انتخاب کردیم. 5 ماه پیش همسرم عمل کاشت مو رو در کلینیک ایران فیت انجام داد و الان دقیقاً همون چیزی شده که انتظارشو داشتیم.
ممنون از پرسنل خوب و با اخلاق و با تجربه کلینیک ایران فیت. به نظر من اینجا بهترین کلینیک کاشت مو در ایران هست.

سلام هزینه کاشت مو در کلینیک شما چنده؟
هتل و اقامت رایگان شرایطش چیه؟ من از شهرستان میخوام بیام برای کاشت مو تهران، باید چیکار کنم؟

آخرین ویرایش1 سال قبل توسط تابش
تماس با ایرانFIT
4
0
نظرات شما ارزشمند است، آن را با ما به اشتراک بگذارید.x