کاشت مو بدون کچلی

در انواع روش کاشت مو و به‌ویژه روش FUE که استخراج فولیکول‌ها به‌صورت دانه‌به‌دانه انجام می‌شود، معمولا برای دسترسی آسان‌تر به فولیکول‌های مو و اجرای دقیق‌تر عمل، موهای سر به‌طور‌کامل یا در نواحی خاص تراشیده می‌شود. با این حال، این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد و در مواردی ممکن است کاشت مو بدون اصلاح سر و تراشیدن مو انجام شود. وقتی نواحی بزرگی از سر نیاز به کاشت مو دارند، تراشیدن کامل موها به جراح کمک می‌کند تا دسترسی بهتری به فولیکول‌ها داشته باشد و عمل را با دقت بیشتری انجام دهد. در برخی موارد برای کاشت مو در ناحیه کوچک، می‌توان فقط موهای ناحیه مورد‌نظر را تراشید و بقیه موها دست‌نخورده باقی بمانند. زیر نظر پزشکان برجسته و با‌تجربه کلینیک ایران فیت می‌توانید کاشت مو بدون تراشیدن سر را به بهترین نحو و با ماندگارترین نتایج انجام دهید.
کاشت مو بدون تراشیدن سر

نحوه انجام کاشت مو بدون تراشیدن سر

کاشت مو بدون تراشیدن سر یا کاشت مو بدون کچلی، یک تکنیک پیشرفته است که امکان پیوند مو را بدون نیاز به تراشیدن کامل سر فراهم می‌کند. فرآیند کاشت مو بدون تراشیدن (UFUE)، مراحل مشابهی با روش FUE دارد. با این تفاوت که فولیکول‌ها از ناحیه‌های کوچک و مخفی که در ناحیه اهداکننده تراشیده شده‌اند، استخراج خواهند شد. پس از استخراج، فولیکول‌ها به همان شیوه معمول، در ناحیه دریافت کننده پیوند زده می‌شوند. این فرآیند به دقت بالا و تجربه جراح نیاز دارد تا نتیجه‌ای طبیعی و یکنواخت به دست آید. مراقبت‌های بعد از عمل نیز مشابه با روش‌های دیگر کاشت مو خواهد بود. در ایران فیت به‌عنوان بهترین کلینیک کاشت مو تهران، این تکنیک توسط باتجربه‌ترین پزشکان برای زیباجویان انجام می‌شود.   

کاشت مو بدون تراشیدن سر برای چه کسانی مناسب است

کاشت مو بدون تراشیدن سر (UFUE) برای افرادی مناسب است که در یکی از گروه‌های زیر قرار می‌گیرند:

  • افرادی که باید سریع به سر کار برگردند و امکان منتظر ماندن برای رشد کامل موهایشان را ندارند. با کاشت مو بدون کچلی، بدون اینکه دیگران متوجه عمل کاشت مو شوند، بلافاصله می‌توانید کارهای روزمره‌تان را از سر بگیرید.
  • کاشت مو UFUE به‌ویژه برای افرادی که موهای بلند دارند و تمایلی به برهم خوردن مدل و قد موهایشان ندارند، مناسب است.
  • افرادی که همیشه موهای بلندی داشته‌اند و تصویری از تراشیدن کامل سر ندارند یا به کچلی علاقه‌مند نیستند. 

با انتخاب این روش یا bht کاشت مو، به‌جای تراشیدن کامل موی سر در روش FUE، تغییر محسوسی نخواهید داشت و بلافاصله می‌توانید به اجتماع برگردید و کارهای روزمره‌تان را انجام دهید. 

مزایای کاشت مو بدون تراشیدن موی سر

در روش کاشت مو بدون کچل کردن و کوتاهی مو، جراح فقط بخش کوچکی از ناحیه اهداکننده را تراشیده و فولیکول‌های مو را استخراج می‌کند. این ناحیه‌های تراشیده شده با موهای اطراف پوشانده می‌شوند. به‌این‌ترتیب بعد از عمل، تغییر ظاهری در موهای متقاضی کاشت مو به حداقل می‌رسد. این تکنیک به خصوص برای افرادی که نمی‌خواهند ظاهر خود را به‌طور قابل‌توجهی تغییر دهند یا نمی‌توانند مدت طولانی از کار یا فعالیت‌های اجتماعی دور بمانند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

در‌واقع مهم‌ترین مزیت کاشت مو بدون تراشیدن مو این است که زیباجو می‌تواند بدون تغییر ظاهری قابل‌توجه، به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهد. با‌توجه‌به این مزایا، کاشت مو برای زنان بدون اصلاح سر اهمیت بسیار ویژه‌ و طرفداران بسیاری دارد.

معایب کاشت مو بدون کوتاهی موی سر

کاشت مو بدون کوتاه کردن مو اگرچه مزایای بسیاری دارد، اما با معایب و چالش‌هایی نیز همراه است. در ادامه به برخی از این معایب اشاره کرده‌ایم:

  • محدودیت دسترسی برای استخراج فولیکول‌ها: جراح باید فولیکول‌های مو را از نواحی کوچک و محدود استخراج کند که توسط موهای اطراف پوشیده شده‌اند. این موضوع دسترسی به فولیکول‌های سالم و مناسب را دشوار خواهد کرد و ممکن است برای استخراج تعداد فولیکول‌های مورد‌نیاز محدودیت داشته باشید. 
  • نیاز به مهارت بالا: انجام این روش نیازمند تجربه و دقت بسیار بالای جراح است. کوچک‌ترین خطا در استخراج و پیوند فولیکول‌ها می‌تواند به نتایج نامطلوب منجر شود.
  • زمان‌بر بودن: فرآیند کاشت مو بدون کوتاهی موی سر به‌دلیل نیاز به دقت بیشتر و انجام مراحل استخراج و پیوند با استفاده از بخش‌های محدود، معمولا به زمان بیشتری نسبت‌به روش‌های معمول نیاز دارد. این موضوع علاوه‌بر افزایش مدت زمان عمل، باعث افزایش هزینه کاشت نیز می‌شود. 
  • احتمال آسیب به موهای موجود: هنگام استخراج و پیوند فولیکول‌ها در ناحیه‌هایی که موهای بلند دارند، احتمال آسیب به موهای موجود بیشتر خواهد بود. این موضوع ممکن است منجر‌به ریزش موهای سالم و کاهش تراکم مو در نواحی اطراف شود.
  • محدودیت در تعداد فولیکول‌های قابل پیوند: به دلیل محدودیت در ناحیه‌های قابل دسترس برای استخراج فولیکول‌ها، ممکن است تعداد فولیکول‌های قابل پیوند کمتر از حد نیاز باشد. این روش برای کاشت مو کم پشت و افرادی که به تعداد فولیکول‌های بیشتری نیاز دارند، مناسب نیست. 

برای به حداقل رساندن معایب و چالش‌های کاشت مو آقایان و کاشت مو برای زنان بدون تراشیدن سر، حتما قبل از اقدام با پزشکان و متخصصان کلینیک ایران فیت مشورت کنید. 

هزینه کاشت مو بدون تراشیدن سر

هزینه کاشت مو بدون تراشیدن سر برای هر ناحیه‌ای از جمله کاشت مو شقیقه، نسبت‌به سایر روش‌های کاشت مو گران‌تر است؛ زیرا باید با ظرافت بیشتر و به‌طور فشرده‌تر انجام شود. هم‌چنین هزینه کاشت مو زنان بدون تراشیدن سر به‌دلیل بلند‌تر بودن موها و ظرافت بیشتر، نسبت‌به هزینه کاشت مو مردان بدون تراشیدن سر معمولا بیشتر است. البته قیمت نهایی را وسعت ناحیه کاشت و تعداد فولیکول‌های مورد‌نیاز تعیین می‌کند. هم‌چنین توجه داشته باشید که بسته به مهارت و تجربه پزشک، هزینه کاشت مو بدون تراشیدن سر نیز متغیر خواهد بود. 

کلینیک ایران فیت مرجعی معتبر برای کاشت مو زنان و مردان بدون تراشیدن سر

ما در کلینیک ایران فیت با افتخار خدمات کاشت مو پیشرفته و بدون تراشیدن سر را در کنار کاشت ترکیبی مو و سایر روش‌های پیشرفته کاشت، برای زنان و مردان ارائه می‌دهیم. به کمک تکنولوژی‌های روز دنیا و تیمی از متخصصین با تجربه می‌توانید به‌راحتی و با کمترین دردسر به نتایج طبیعی و رضایت‌بخش دست یابید.

اگر از مشکل طاسی یا ریزش مو رنج می‌برید و به دنبال راه‌حلی مطمئن و موثر هستید، کلینیک ایران فیت گزینه‌ای مناسب برای شماست. ما با ارائه مشاوره تخصصی و استفاده از تکنیک‌های نوین، به شما کمک خواهیم کرد تا با اعتماد‌به‌نفس کامل به روزهای خوب برگردید. برای دریافت مشاوره رایگان و برنامه‌ریزی برای جلسه معاینه، همین امروز با ما تماس بگیرید و گام اول را به سوی زیبایی و اعتماد‌به‌نفس دوباره بردارید.

گالری تصاویر کاشت مو به روش FIT در کلینیک ایران فیت

سوالات متداول

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خدمات