قیمت کاشت مو

ما در کلینیک کاشت مو ایران فیت با ارائه خدماتی حرفه‌ای و مبتنی بر آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، به شما کمک خواهیم کرد با کاشت موهای طبیعی و پرتراکم، زیبایی و جذابیت گذشته خود را باز یابید. قیمت کاشت مو در ایران فیت با‌توجه‌به تکنیک‌های پیشرفته، تجربه و تخصص پزشکان ما و بهره‌گیری از تجهیزات مدرن تعیین می‌شود تا شما بهترین نتایج را با قیمتی مناسب و مقرون‌به‌صرفه تجربه کنید. هدف ما ارائه خدمات با کیفیت بالا و دسترسی آسان به زیبایی و سلامت مو برای همه افراد است.

کاشت مو شقیقه

از 16.000.000 تومان

کاشت مو شقیقه، یک روش تخصصی از کاشت مو در این ناحیه است که با افزایش سن کم پشت یا طاس شده است. کاشت مو در این ناحیه از سر، به‌دلیل حساسیت و نیاز به دقت بالا در طراحی خط موی طبیعی، نیازمند تکنیک‌های پیشرفته و تجربه کافی است. این حساسیت‌ها نقش مهمی در تعیین قیمت کاشت مو شقیقه دارد. هم‌چنین با‌توجه‌به روش انتخابی، هزینه کاشت مو شقیقه متفاوت خواهد بود.

کاشت مو جلو پیشانی

از 18.000.000 تومان

با روش کاشت مو جلو پیشانی می‌توانید علاوه‌بر پر کردن نواحی کم پشت یا طاس، پیشانی بلند را کوتاه کنید. این روش کاشت ممکن است به دلیل حساسیت و اهمیت که طبیعی بودن کاشت در زیبایی ظاهر افراد دارد، نسبت‌به نواحی دیگر قیمت متفاوتی داشته باشد. به‌طورکلی قیمت کاشت مو جلو پیشانی با‌توجه‌به وسعت ناحیه پیوند، روش کاشت، مهارت و تجربه پزشک و خدمات کلینیک تعیین می‌شود. همه اطلاعات در خصوص محاسبه هزینه عمل کاشت مو جلو پیشانی و نحوه پرداخت در جلسه تخصصی قبل کاشت در اختیار زیباجویان قرار می‌گیرد.

کاشت مو ناحیه ورتکس و کف سر

20.000.000 تومان

کاشت مو در ناحیه ورتکس (تاج سر) و کف سر یکی از روش‌های متداول برای بازگرداندن موهای از دست رفته در این مناطق است. ناحیه ورتکس به‌دلیل ویژگی‌های خاص، مانند گردش طبیعی مو و جهت رشد فولیکول‌ها، نیازمند دقت و مهارت ویژه‌ای در کاشت مو است. در این روش، فولیکول‌های مو از ناحیه اهداکننده (معمولا پشت سر یا اطراف گوش‌ها) برداشت شده و به دقت در ناحیه ورتکس یا کف سر کاشته می‌شوند تا ظاهر طبیعی داشته باشند. هزینه تفریبی کاشت مو در ناحیه ورتکس و کف سر به تعداد فولیکول‌های مورد‌نیاز، روش کاشت، تجربه و مهارت پزشک و خدمات کلینیک بستگی دارد.

کاشت ریش و سبیل

19.000.000 تومان

برای اطلاع دقیق از هزینه کاشت ریش و سبیل، به‌عنوان یک زیباجو ابتدا باید شرایط شما بررسی و نوع روش مناسب برایتان انتخاب شود. دو روش معروف برای کاشت ریش و سبیل روش FUE و FUT هستند. بعد از اینکه روش نهایی انتخاب شد و با‌توجه‌به تراکم کاشت و میزان طاسی ناحیه مورد‌نظر، قیمت کاشت ریش و سبیل به‌طور دقیق به شما اعلام خواهد شد.

کاشت مو ابرو

19.000.000 تومان

تخمین هزینه کاشت مو ابرو فقط بعد از بررسی شرایط هر زیباجو و حجم و تراکم کاشت امکان‌پذیر است. دقت و حساسیت، باعث بالا رفتن قیمت کاشت مو ابرو می‌شود؛ اما وسعت کم این ناحیه عاملی است که باعث می‌شود هزینه کاشت در این ناحیه نسبت به کاشت موی سر ارزان‌تر باشد. اگر ابروهایی کم پشت دارید یا به دلیل بیماری‌، موهای این ناحیه دچار ریزش شده است، کاشت مو ابرو، یک روش دائمی و عالی برای برخورداری از موهایی طبیعی است.

کاشت مو بانوان

از 21.000.000 تومان

به کمک انواع روش‌های کاشت مو FIT، FUT و میکروگرافت می‌توان نسبت‌به کاشت مو بانوان در ناحیه دچار طاسی یا نواحی کم‌پشت استفاده کرد. با‌توجه‌به اینکه کدام روش برای رفع مشکل شما انتخاب می‌شود، هزینه کاشت مو بانوان متفاوت خواهد بود. با یک‌بار هزینه برای همیشه می‌توانید با مشکل طاسی یا کم‌پشت شدن موهایتان خداحافظی کنید.

کاشت مو FIT

از 17.000.000 تومان

روش FIT (Follicular Isolation Technique) یکی از پیشرفته‌ترین و کم‌تهاجمی‌ترین روش‌های کاشت مو است. در این روش، فولیکول‌های مو به‌صورت نواری از ناحیه اهداکننده (معمولا پشت سر) برداشت شده و در ناحیه گیرنده کاشته می‌شوند. این روش به دلیل دقت بالا، درد و عوارض کم و دوره بهبودی کوتاه و هم‌چنین قیمت مناسب، محبوبیت بالایی بین متقاضیان کاشت مو دارد. هزینه کاشت مو FIT از مرحله مشاوره، اجرای کاشت و مراقبت‌های پس از کاشت، در جلسه مشاوره به‌طور دقیق و با جزییات به شما اعلام خواهد شد.

کاشت مو FUT

17.000.000 تومان

روش کاشت مو FUT به روش دستی و با دقت بالایی انجام می‌شود. با‌توجه‌به انجام این روش به‌صورت دستی، مهارت و تجربه پزشک، تعداد گرافت‌ها و مدت زمان کاشت مو، نقش مهمی در تعیین قیمت کاشت مو FUT دارد. البته محاسبه هزینه کاشت مو FUT به‌صورت دقیق و با ذکر جزییات، فقط بعد از بررسی شرایط شما، میزان گرافت‌ها و ناحیه‌مورد‌نظر امکان‌پذیر خواهد بود.

کاشت مو SUT

17.000.000 تومان

کاشت مو SUT جدیدترین روش کاشت موی سر و نواحی مختلف است که به‌کمک دستگاه‌های پیشرفته و به‌صورت کاملا اتوماتیک انجام می‌شود. این ویژگی‌ها باعث شده است که قیمت کاشت مو SUT نسبت‌به سایر روش‌ها بالاتر باشد؛ اما با‌توجه‌به اینکه این روش در کلینیک ایران فیت و هیچ‌کدام از کلینیک‌های کاشت مو ایران انجام نمی‌شود، امکان تعیین هزینه کاشت مو SUT وجود ندارد. 

کاشت مو DHI

از 19.000.000 تومان

کاشت مو به روش DHI (Direct Hair Implantation) یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین روش‌های کاشت مو است. در این روش فولیکول‌های مو به‌صورت مستقیم از ناحیه اهداکننده برداشت و بلافاصله در ناحیه گیرنده کاشته می‌شوند. این تکنیک به دلیل دقت بالا و نیاز نداشتن به ایجاد برش‌های گسترده، محبوبیت بالایی دارد. هزینه کاشت مو به روش DHI به عواملی مانند تعداد فولیکول‌های مورد نیاز، تجربه و تخصص پزشک، موقعیت جغرافیایی کلینیک، تجهیزات و تکنولوژی مورد استفاده و مراقبت‌های قبل و بعد از عمل بستگی دارد.

کاشت موBHT

20.000.000 تومان

روش کاشت مو BHT (Body Hair Transplant) به فرآیندی اشاره دارد که در آن از موهای بدن، مانند موهای قفسه سینه، بازوها یا پاها، برای پیوند به مناطق طاس یا کم‌پشت در سر استفاده می‌شود. این روش زمانی به کار می‌رود که بانک موی سر فرد کافی نباشد. ساختار متفاوت بافت تحتانی در نواحی بدن در مقایسه با پوست سر، نیازمند دقت بالاتر و حساسیت بیشتر در کاشت مو به روش BHT است، که به همین دلیل این روش جزو جراحی‌های پرهزینه محسوب می‌شود. کارشناسان با بررسی شرایط شما و ناحیه مورد‌نظر برای پیوند، قیمت کاشت مو BHT و هزینه‌های دقیق این روش را به شما خواهند گفت.

کاشت مو ترکیبی

20.000.000 تومان

کاشت مو ترکیبی به فرآیندی اشاره دارد که در آن از دو یا چند روش مختلف کاشت مو برای دستیابی به نتایج بهینه استفاده می‌شود. این روش معمولا شامل ترکیب روش‌های FUT (پیوند واحد فولیکولی) و FUE (استخراج واحد فولیکولی) است؛ اما امکان این وجود دارد که از روش‌های دیگری نیز در روش کاشت مو ترکیبی استفاده شود. قیمت کاشت مو ترکیبی با‌توجه‌به روش‌های انتخابی و وسعت ناحیه پیوند متفاوت خواهد بود.

کاشت مو بدون کچلی

17.000.000 تومان

کاشت مو بدون کچلی با‌توجه‌به نام آن نیاز به دقت و مهارت بالایی دارد. این روش کاشت با حساسیت و دقت بسیار بالا  و در زمان طولانی‌تری انجام می‌شود. به‌همین‌دلیل قیمت کاشت مو بدون کچلی معمولا نسبت‌به سایر روش‌ها بالاتر است. البته باتوجه‌به وسعت ناحیه پیوند و تعداد گرافت‌های مورد‌نیاز، هزینه کاشت مو بدون کچلی بیشتر یا کمتر می‌شود.

کاشت مو میکروگرافت

19.000.000 تومان

کاشت مو میکروگرافت با بهره‌گیری از دستگاه‌های پیشرفته و اتوماتیک، موهای طبیعی را به‌صورت میکروسکوپی برداشت و در مناطق کم‌مو یا بی‌موی سر پیوند می‌زند. ویژگی مهم این دستگاه‌ها دقت و اطمینان بالای کاشت مو به‌صورت دقیق و درست است. قیمت کاشت مو میکروگرافت با‌توجه‌به میزان طاسی و وضعیت موی زیباجو متفاوت خواهد بود. افراد با میزان طاسی بیشتر ممکن است به تعداد گرافت‌های بیشتری نیاز داشته باشند. در‌نتیجه هزینه کاشت مو میکروگرافت با افزایش گرافت‌ها بیشتر می‌شود.

کاشت مو FUE

18.000.000 تومان

روش FUE (Follicular Unit Extraction) یکی از پیشرفته‌ترین و کم‌تهاجمی‌ترین روش‌های کاشت مو با شباهت بالا به روش FIT است. در این روش، فولیکول‌های مو به‌صورت تکی از ناحیه اهداکننده (معمولا پشت سر) برداشت و در ناحیه گیرنده کاشته می‌شوند. باتوجه‌به دقت بالا، تعداد گرافت‌ها و زمان طولانی‌تر، قیمت کاشت مو FUE نسبتا بالا باشد؛ اما نتیجه کاملا طبیعی و دائمی خواهد بود؛ بنابراین هزینه کردن برای روش‌ FUE برای حل مشکل طاسی یا کم‌پشتی ارزشمند و مقرون‌به‌صرفه خواهد بود.

گالری تصاویر کاشت مو قبل و بعد در کلینیک ایران فیت

عوامل تعیین‌کننده قیمت کاشت مو

کاشت مو یکی از روش‌های موثر برای درمان طاسی و ریزش مو است که در کلینیک مو و توسط پزشکان متخصص و مجرب انجام می‌شود. این روش در سال‌های اخیر به‌دلیل نتایج طبیعی و ماندگار محبوبیت بالایی میان زیباجویان پیدا کرده است. هزینه‌ها و قیمت کاشت مو متغیر خواهد بود و به عوامل مختلفی بستگی دارد. در کلینیک ایران فیت همه هزینه‌ها و عوامل دخیل در تعیین قیمت کاشت مو به‌طور دقیق به سمع و نظر زیباجویان خواهد رسید.

نقش روش کاشت مو در تعیین قیمت

با‌توجه‌به اینکه بین انواع کاشت مو کدام روش را برای رفع مشکلتان انتخاب می‌کنید، هزینه های کاشت مو متفاوت خواهد بود. زیرا در هر روش تکنیک‌ها، ابزار مورد استفاده برای کاشت و برداشت فولیکول‌های مو، میزان مهارت و تجربه پزشک برای انجام کاشت و مدت زمان و تعداد جلسه‌های کاشت مو متفاوت خواهد بود. به‌عنوان مثال در روش FUT، نواری از پوست پشت سر برداشته شده و سپس به واحدهای فولیکولی جدا می‌شود. این روش ممکن است هزینه کمتری نسبت به روش‌های دیگر داشته باشد؛ اما یک عیب آن به جا ماندن جای زخم است. در مقابل در روش FUE هر فولیکول به‌صورت جداگانه از ناحیه اهداکننده برداشته می‌شود. این روش به دلیل دقت بیشتر و زخم‌های کمتر، هزینه بالاتری دارد. هرچه ابزار تخصصی‌تر، دقت کاشت و برداشت بیشتر و نتیجه حاصل شده از یک روش طبیعی‌تر باشد، قیمت کاشت مو به آن روش بالاتر خواهد بود.

قیمت کاشت هر تار مو با‌توجه‌به تعداد گرافت‌های مورد‌نیاز

یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده قیمت کاشت مو، تعداد گرافت‌های موردنیاز است. تعداد گرافت‌هایی که برای پوشش نواحی کم‌مو یا بی‌مو لازم است، بر هزینه نهایی تاثیر مستقیم دارد. هزینه کاشت مو برای موهای کم پشت در مقایسه با هزینه کاشت مو برای طاسی به دلیل گرافت‌های کمتر، پایین‌تر خواهد بود. در‌واقع هرچه تعداد گرافت‌ها بیشتر باشد، هزینه نیز بیشتر خواهد بود.

البته زیباجو نیز باید برای کاشت مو به هر روشی از جمله کاشت FIT یا FUE بانک موی کافی برای برداشت فولیکول‌های مو را داشته باشد. در غیر این صورت می‌توان از کاشت مو به روش bht استفاده کرد که غیر از سر، امکان برداشت مو از نواحی دیگر بدن نیز وجود دارد.

تاثیر موقعیت جغرافیایی بر قیمت کاشت مو

هزینه‌های کاشت مو در شهرهای مختلف متفاوت است. به‌طور‌کلی قیمت کاشت مو در تهران و شهرهای بزرگ که هزینه‌های زندگی بالاتری دارند، بالاتر است. هم‌‌چنین در این شهرها کلینیک‌های کاشت مو و متخصصان بیشتری مشغول به فعالیت هستند. در‌نتیجه می‌توانید کلینیکی که با استانداردها و بودجه‌های شما برای کاشت مو مطابقت دارد را انتخاب کنید.

قیمت کاشت مو سر بر‌اساس تجربه و تخصص پزشک

پزشکان با تجربه و ماهر معمولا هزینه‌های بیشتری برای خدمات و انجام فرآیند کاشت مو دریافت می‌کنند. به‌عنوان مثال هر پزشک با‌توجه‌به سابقه کاری هزینه متفاوتی برای کاشت مو شقیقه دریافت خواهد کرد. انتخاب پزشک ماهر می‌تواند تضمین‌کننده نتایج بهتر و کاهش خطرات ناشی از عمل باشد. در‌نتیجه مراجعه به یک پزشک ماهر و صرف هزینه بیشتر در مقابل دریافت نتایج رضایت‌بخش، دائمی و طبیعی، منطقی و مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. 

تجهیزات و فناوری‌های مورد استفاده

استفاده از تجهیزات پیشرفته و فناوری‌های مدرن در فرآیند کاشت مو می‌تواند هزینه‌ها را افزایش دهد. این تجهیزات می‌توانند دقت و کارایی فرآیند را بهبود بخشند و نتایج بهتری به دست دهند. به‌عنوان مثال کاشت مو در قسمت‌های مختلف صورت مانند کاشت ریش، ابرو یا تاج سر، با‌توجه‌به حساسیت و نقش بسزایی که در زیبایی دارد، باید به کمک دستگاه‌های پیشرفته و تجهیزات اتوماتیک که دقت عمل بالایی دارند انجام شود.

هزینه مقرون‌به‌صرفه کاشت مو در کلینیک تخصصی ایران فیت

کیفیت و شهرت کلینیک نقش بسزایی در تعیین قیمت کاشت مو دارد. کلینیک ایران فیت به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، بهره‌مندی از پزشکان و متخصصان با تجربه و ارائه خدمات با کیفیت، به یکی از معتبرترین مراکز کاشت مو و زیبایی در ایران تبدیل شده است. این شهرت و اعتبار موجب شده که متقاضیان بسیاری به این کلینیک مراجعه کنند و اعتماد بیشتری به خدمات آن داشته باشند. در کنار کیفیت بالای خدمات، قیمت کاشت مو در کلینیک ایران فیت کاملا منصفانه و رقابتی است. هم‌چنین تعهد به کیفیت و توجه به سلامت زیباجویان و پاسخگویی مناسب به نیازهای آن‌ها همیشه در اولویت کار کلینیک ایران فیت قرار دارد.

ما با ارائه پکیج‌های خدماتی مختلف که شامل مشاوره قبل از عمل، آزمایش‌های اولیه و مراقبت‌های پس از عمل می‌شود، در همه مراحل برای کسب بهترین نتیجه در کنارتان خواهیم بود. با مراقبت‌های پس از عمل و پشتیبانی مادام العمر نیز نگرانی از بابت بازگشت مشکل نخواهید داشت. برای اطلاع از نحوه دریافت وقت مشاوره و مراجعه به کلینیک ایران فیت با ما در تماس باشید.

سوالات متداول