بهترین کلینیک کاشت مو

بهترین کلینیک کاشت مو

لیست مطالب

میخوام مو بکارم اما نمیدونم کدوم دکتر خوبه.

بین هزارتا کلینیک کاشت مو موندم کدوم رو انتخاب کنم.

چطور میتونم بهترین کلینیک مو رو انتخاب کنم؟

کلینیک تخصصی کاشت مو از نظر مردم کدومه؟

اگر سوالاتی از این قبیل سوال شما هم هست پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. چون احتمالا پاسخ سوال خود را در بخشی از این مقاله خواهید یافت.

بسیاری از آقایان و حتی بانوان با رسیدن به سن خاصی با مشکلات ریزش مو دست و پنجه نرم می‌کنند و به دنبال راهکاری برای بازگرداندن زیبایی و اعتماد به نفس خود هستند. بسیاری از این افراد کاشت مو را به عنوان بهترین راه حل برای مشکل خود در نظر می‌گیرند. از این رو امروزه کاشت مو یکی از پرطرفدارترین پروسه‌های زیبایی در ایران به شمار می‌رود. 

اما کار به این راحتی‌ها هم نیست! فرض کنید تصمیم قطعی خود را برای انجام کاشت مو گرفته‌اید. حالا باید به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو بگردید تا خیالتان از بابت هزینه‌ای که می‌پردازید و نتیجه نهایی کار راحت باشد. 

در شهر بزرگی مثل تهران، کلینیک‌ها و پزشکان زیادی در زمینه کاشت مو فعالیت می‌کنند و انتخاب بهترین مراکز کاشت مو میان آن‌ها بسیار سخت و زمان‌بر است. شاید شما به سراغ گوگل بروید و آنجا به دنبال بهترین مرکز کاشت مو بگردید اما انتخاب بین ده ها صفحه‌‌ای که گوگل پیش روی شما می‌گذارد نیز می‌تواند گیج کننده باشد. شاید هم فکر کنید هیچ شهرتی بی دلیل نیست و باید سراغ معروف‌ترین کلینیک کاشت مو بروید. بهتر است همینجا دست نگه دارید و قبل از هر کاری این مطلب را بخوانید چون ما در این مطلب به شما می‌گوییم که برای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو به چه نکاتی باید توجه کنید و چه مواردی را در نظر بگیرید. پس با ما همراه باشید.

انتخاب بهترین پزشک کاشت مو

با توجه به حساسیت بالای فرایند کاشت مو قبل از هر کار باید اعتبار پزشک و کلینیک کاشت مو را بسنجید.

اولین و مهم‌ترین فاکتوری که باید در نظر بگیرید تجربه و تحصیلات جراح و متخصصی است که کاشت مو را انجام می‌دهد. برای انتخاب یک پزشک خوب ابتدا می‌توانید با گوگل کردن نام و نام خانوادگی پزشک رزومه تحصیلی و کاری او را در سایت‌های مختلف مطالعه کنید. 

سپس باید نمونه‌کارهای قبلی پزشک را بررسی کنید و میزان رضایت مراجعین وی را بسنجید. سنجش میزان رضایت مراجعین از طریق حضور در کلینیک و پرس و جو از مراجعین و خواندن کامنت مراجعین در سایت‌های معتبر نوبت دهی، شبکه‌های اجتماعی و … تا حد خوبی امکان پذیر است.

بررسی نمونه کارها

هنگام بررسی نمونه کارهای قبلی کلینیک مورد نظر حتما به وجود خط رویش طبیعی و قابل تشخیص نبودن کاشت مو دقت کنید. در بهترین کلینیک‌های کاشت مو، کاشت به شکلی بسیار طبیعی انجام می‌شود و مصنوعی بودن آن قابل تشخیص نیست. در نظر بگیرید که نتیجه نهایی کاشت مو پس از ۱۲ ماه مشخص خواهد شد و پس از گذشت این مدت زمانی کلیه گرفت‌ها( فولیکول‌های کاشته شده مو) دوره و فاز ریزش و استراحت خود را طی کرده و در حالت نرمال و استاندارد خود می‌باشند.

قبل کاشت مو ایران فیتنمونه کاشت مو ایران FIT
قبل کاشت موبعد از کاشت مو ایران FIT
قبل کاشت موکاشت مو
قبل از کاشت موکاشت مو
نمونه‌های قبل و بعد از کاشت مو ایران فیت
در صورت تمایل به تماشا نمونه‌کارهای بیشتر کاشت مو، ابرو، ریش جهت بررسی مدل‌های مختلف، خط‌رویش‌های مختلف متناسب با هر ویژگی ظاهری به گالری تصاویر ما رجوع کنید.

سنجش اعتبار کلینیک

در سال‌های اخیر به دلیل استقبال زیاد مردم از کاشت و پیوند مو سودجویان زیادی اقدام به تاسیس کلینیک‌های بدون مجوز کرده‌اند. به همین دلیل حتما  باید از معتبر بودن کلینیک اطمینان حاصل کرد. داشتن مجوز معتبر از وزارت بهداشت  می‌تواند خیال شما را از بابت اعتبار کلینیک راحت کند. به یاد داشته باشید که قرار داشتن در منطقه اعیان‌نشین و دکوراسیون شیک یک کلینیک کاشت مو، به هیچ عنوان نشان دهنده داشتن مجوز و کیفیت کار بالای آن کلینیک نیست.

راهنمایی برای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو

تجربه کلینیک و کادر کاشت

سابقه کاری چشمگیر کلینیک کاشت مو می‌تواند نشان دهنده حضور یک تیم پزشکی توانمند و با تجربه باشد. به عنوان مثال کلینیک کاشت مو ایران FIT به عنوان اولین کلینیک کاشت مو در ایران، مبدع روش FIT و دارای تیم کاشت بسیار مجرب و ماهر می‌باشد. علاوه بر سابقه کار، هنر دست و ظرافت کار تکنسین‌های کاشت مو نیز در ظاهر نهایی و کاشت موی طبیعی بسیار با اهمیت است. قاعدتا هرچه تسلط و تجربه تکنسین کاشت بالاتر باشد و تحت نظارت کادر پزشکی متخصص و با تجربه فعالیت داشته باشد این ویژگی شاخص‌تر خواهد بود.

استفاده از دستگاه‌ها و روش‌های روز دنیا

بعد از اینکه خیالتان از بابت کیفیت کار و تجربه پزشک و اعتبار کلینیک راحت شد باید در مورد دستگاه‌ها و روش‌های کاشت مو مورد استفاده در کلینیک تحقیق کنید. برای این کار می‌توانید از متصدی کلینیک کمک بگیرید. روش‌های متنوعی برای کاشت مو وجود دارد اما قطعا در بهترین کلینیک کاشت مو از بهترین دستگاه‌ها و روش‌های روز کاشت مو استفاده می‌شود.

مشاوره دقیق

کلینیک‌های حرفه‌ای کاشت مو علاوه بر مواردی که گفته شد خدمات مشاوره‌ای خوب و دقیقی قبل از انجام فرایند کاشت به مراجعین ارائه می‌کنند و پس از انجام پروسه زیبایی کاشت مو برای انجام مراقبت‌های بعد از عمل به خوبی مراجعین را راهنمایی و از آن‌ها پشتیبانی می‌کنند. ارائه مشاوره کامل، صحیح و دلسوزانه و در نظر گرفتن خواسته دقیق مراجع فاکتور بسیار مهمی در انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو می‌باشد. در بهترین کلینیک‌ کاشت مو پزشک متخصص پس از بررسی شرایط شما و در صورت لزوم انجام آزمایش روی نمونه موی شما می‌تواند بهترین روش کاشت مو مناسب خودتان را به شما پیشنهاد دهد.

بهترین پزشک کاشت مو

خدمات پس از کاشت مو

بهترین کیلینیک‌های کاشت مو در تهران در زمینه خدمات پس از کاشت مو نیز بسیار حرفه‌ای عمل می‌کنند. چون کاشت و پیوند مو به مراقبت و توجه طولانی مدت نیاز دارد کلینیک‌های حرفه‌ای کاشت مو حتما برای پیگیری وضعیت مراجعین بعد از انجام کاشت برنامه‌ای دقیق و منظم ارائه می‌کنند. توصیه می‌کنیم قبل از اینکه کلینیک مورد نظر خود را انتخاب کنید و برای پیوند مو وقت بگیرید حتما در مورد خدمات پس از کاشت آن کلینیک پرس‌وجو کنید.

پرسنل حرفه ای

به طور قطع در بهترین کلینیک کاشت مو کلیه کادر درمانی و پرسنل متخصص و حرفه‌ای هستند و رضایت و نیاز مراجعین را اولویت کاری خود می‌دانند. پس برخورد شایسته و در مرحله بعدی نظافت ظاهری فضای کلینیک و پوشش پرسنل و زیبایی فضای کلینیک  نیز می‌توانند جز فاکتورهایی باشند که در انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو نقش دارند.

سخن آخر

توجه به مواردی که بالاتر گفته شد از جمله دقت در انتخاب پزشک، سنجش اعتبار کلینیک و تحقیق در مورد دستگاه‌ها و روش‌های مورد استفاده در کلینیک و … به شما در انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو کمک خواهد کرد. اغلب این موارد را با بررسی وب سایت کلینیک و سوال پرسیدن از منشی کلینیک یا مراجعه حضوری و پرس و جو از مراجعین و بیماران کلینیک می‌توانید به خوبی متوجه شوید.  به شما توصیه می‌کنیم قبل از اینکه گول تبلیغات زرد و قیمت‌های پایین برخی کلینیک‌های غیر حرفه‌ای و بدون مجوز را بخورید حتما برای تحقیق و بررسی وقت کافی بگذارید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید که یک عمر رضایت را برایتان به همراه آورد. پس با مشاوره و بررسی نمونه کار کلینیک‌های مختلف بهترین کلینیک کاشت مو را برای خود انتخاب کنید.

درخواست مشاوره تخصصی کاشت مو
در صورت تمایل به بهره‌مندی از مشاوره تخصصی کاشت مو به صورت رایگان، این امکان را دارین نوبت خود را برای مشاوره آنلاین و غیرحضوری یا به‌صورت مشاوره حضوری ثبت کنید
0 0 امتیازات
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
تماس با ایرانFIT
0
نظرات شما ارزشمند است، آن را با ما به اشتراک بگذارید.x