بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا - کلینیک کاشت مو ایران فیت

بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا

لیست مطالب

بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا کدام است؟

در کدام کلینیک از مدرن‌ترین روش روز دنیا برای کاشت مو با تراکم بالا استفاده می‌شود؟

هزینه کاشت با بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا چقدر است؟

این‌ها چند نمونه از سوالات پرتکراری است که بسیاری از مراجعین و متقاضیان کاشت مو با آن مواجه می‌شوند. پس اگر شما هم تصمیم خود را برای انجام عمل کاشت موی طبیعی گرفته‌اید و این سوالات یا سوالاتی از این قبیل در ذهن دارید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. 

اول از همه باید بدانید که در این مطلب قرار نیست به هیچ کدام از این سوالات پاسخ دهیم! چون هرگز نمی‌توان با پرسیدن یک سوال اشتباه به یک پاسخ درست رسید!

البته برای پرسیدن چنین سوالاتی کاملا به شما حق می‌دهیم. چون می‌دانیم که احتمالا شما پس از اندکی تحقیق و بررسی در اینترنت و مشاهده آگهی‌های تبلیغاتی کلینیک‌های مختلف با ده‌ها اسم و روش عجیب و غریب کاشت مو گیج شده‌اید و می‌خواهید بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا را برای خود انتخاب کنید تا یک بار برای همیشه از شر طاسی خلاص شوید.

در ادامه تصمیم داریم این موضوع را برایتان روشن کنیم.

بهترین روش کاشت مو برای خانم‌ ها - کلینیک کاشت و پیوند مو ایران فیت

بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا کدام است؟

اگر بخواهیم خیلی شفاف و واضح، به دور از اسم گذاری‌های تبلیغاتی و اصطلاحات گیج کننده توضیح دهیم باید بگوییم که به طور کلی تمام روش‌های کاشت مو را می‌توان به دو دسته اصلی  تقسیم کرد:

۱- روش کم تهاجمی و بدون جراحی

۲- روش جراحی

هر کدام از این دو روش با ابزارها و دستگاه‌های مختلفی قابل اجرا هستند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. اجرای همین دو روش با ابزارها و دستگاه‌های گوناگون است که این‌همه اسامی گیج کننده را به وجود آورده است. به عنوان مثال مطلبی با عنوان کاشت مو با ربات تهیه شده که می توانید مطالعه نمایید.

در مورد انواع روش های کاشت مو اطلاعات بیشتری نیاز دارید؟

همانطور که گفتیم هر کدام از این دو روش (جراحی و بدون جراحی) مزایا و معایب خاص خود را دارند و در صورتی که کاندید مناسبی برای آن روش باشید می‌توانند تراکم موی خوبی به شما بدهند. 

پس به جای اینکه دنبال پیدا کردن بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا باشید بهتر است ابتدا به یک کلینیک معتبر و پزشک متخصص و معتمد مراجعه کنید تا شرایط سر و موی شما را به دقت بررسی کند و بهترین روش کاشت مو متناسب با شرایط خودتان را به شما پیشنهاد دهد.

روشی که می‌تواند بهترین نتیجه و بالاترین تراکم مو را به شما بدهد الزاما یک روش مشخص و از پیش تعیین شده نیست و کاملا به شرایط خود شما بستگی دارد.

در این مطلب به طور کامل توضیح داده‌ایم که برای پیدا کردن بهترین کلینیک کاشت مو به چه نکاتی باید توجه کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان کاشت مو می‌توانید عکس سر خود را (عکس از روبرو، بالا، پشت سر و طرفین) در پیام رسان‌های واتساپ و تلگرام یا از طریق ایمیل و پر کردن فرم مشاوره برای ما ارسال کنید تا عکس شما توسط متخصصین بررسی شود و نتیجه به شما اعلام گردد.

هزینه کاشت با بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا چقدر است؟

همانطور که گفتیم در یک کلینیک معتبر کاشت مو مثل کلینیک کاشت موی ایران فیت ابتدا متخصص شرایط شما را بررسی می‌کند و با توجه به سن، بانک مو، جنس مو، میزان و وسعت طاسی، علت ریزش و… بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا را به شما پیشنهاد می‌کند. 

در کلینیک ایران فیت معمولا کاشت موی طبیعی (با روش‌های گفته شده) حدودا چیزی بین ۱۲تا۲۰ میلیون تومان هزینه دارد.

ما در کلینیک ایران فیت با توجه به تجربه و سابقه انجام صدها کاشت موی موفق با تراکم بالا این افتخار را داریم که به شما ضمانت نامه کاشت ارائه دهیم تا در صورت نارضایتی شما (فرض محال!) هزینه کاشت را به شما عودت داده یا مجددا برای شما کاشت انجام دهیم.

درخواست مشاوره تخصصی کاشت مو
در صورت تمایل به بهره‌مندی از مشاوره تخصصی کاشت مو به صورت رایگان، این امکان را دارید نوبت خود را برای مشاوره آنلاین و غیرحضوری یا به‌صورت مشاوره حضوری ثبت کنید
5 1 امتیاز
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
تماس با ایرانFIT
0
نظرات شما ارزشمند است، آن را با ما به اشتراک بگذارید.x