بخش‌های کاشت مو

خدمات کاشت مو دائمی در ایران فیت به کمک انواع روش‌ها و با استفاده از جدید‌ترین متدهای کاشت مو، پاسخ مناسبی به مشکلات خانم و آقایانی که از ریزش مو، کم‌پشتی یا طاسی در قسمت‌های مختلف سر رنج می‌برند، ارائه می‌دهد. مجموعه ایران فیت با ارائه مشاوره تخصصی توسط پزشکان مجرب، آنالیز پوست و مو و استفاده از روش‌های متنوع، بهترین روش، پرتراکم ترین کاشت مو را به متقاضیان برای حل مشکل ریزش مو یا طاسی معرفی خواهند کرد. با دریافت این خدمات، زیبایی و اعتمادبه‌نفستان را بازگردانید. ارائه نتایج دائمی و کاشت مو طبیعی تخصص ماست. 

کاشت موی شقیقه

با بالا رفتن سن، حجم مو در ناحیه شقیقه‌ها کاهش می‌یابد و باعث ایجاد تغییرات چشم‌گیر در ظاهر افراد می‌شود. در‌نتیجه کاشت موی شقیقه به‌طور مستقیم بر زیبایی و جوانی چهره تاثیر می‌گذارد. با ترمیم مو به این ناحیه و پیوند مو به دو طرف شقیقه‌، شاهد تغییرات قابل توجه و بازگشت زیباییتان خواهید بود. 

کاشت مو جلو پیشانی

کاشت مو جلو پیشانی نقش بسزایی در تعریف خط رویش مو و شکل کلی صورت دارد. کلینیک ایران فیت با استفاده از روش‌های مختلف FUE و FIT و برداشت فولیکول‌های مو از بانک موی سر یا نواحی دیگر با موهای متراکم و کاشت آن‌ها در ناحیه جلوی پیشانی، زیبایی طبیعی و اعتماد به نفستان را بازمی‌گرداند. 

کاشت مو ناحیه ورتکس

کاشت مو در ناحیه ورتکس روشی دائمی برای بازگرداندن تراکم طبیعی موی سر در ناحیه تاج سر است. با پیوند مو و ترمیم نواحی کم‌پشت یا طاس، زیبایی از دسته‌رفته‌تان را به دست خواهید آورد. ما با ارزیابی تخصصی، بهترین روش را برای پیوند کاشت مو در ناحیه ورتکس به شما معرفی خواهیم کرد.  

کاشت ریش و سبیل

کاشت مو در ناحیه ریش و سبیل، بهترین راه برای کامل کردن جذابیت ظاهر مردانه‌‌تان است. دغدغه بسیاری از مردان برخورداری از خط رویش کات شده، صاف و بدون نقص یا کچلی برای داشتن چهر‌ای متقارن و جذاب است. اگر به‌دلیل عوامل ژنتیکی، وجود زخم‌ها یا ابتلا به بیماری‌ خاص با مشکل مو در این نواحی روبه‌رو هستید یا دچار ریزش ناحیه‌ای شده‌اید، خدمات کاشت ریش و سبیل این مشکل را به‌طورکامل و به‌صورت دائمی برایتان حل می‌کند.

کاشت مو ابرو

کاشت ابرو با موهای طبیعی، راهکاری دائمی و رضایت‌بخش را برایتان به همراه می‌آورد. در جلسه‌های مشاوره با پزشک متخصص می‌توانید فرم ابرو و روش کاشت را انتخاب کنید. در‌صورت پیروی نکردن از تکنیک‌های خاص و ابزار بسیار دقیق و به‌روز، نداشتن تجربه و ظرافت کافی در کاشت ابرو و رعایت نکردن خواب و انتخاب گرافت‌های ظریف، نتیجه مطلوب ظاهر نخواهد شد. مشاوران ما متناسب با آناتومی صورت، بهترین کادر ابرو را طراحی خواهند کرد.

کاشت مو بانوان

جراحی کاشت مو بانوان، یک روش دائمی برای درمان مشکل طاسی با استفاده از موهای طبیعی است. مشکل طاسی در نواحی مختلف مانند خط رویش عقب‌رفته، طاسی شقیقه و ریزش مو در ناحیه تاج سر ناشی از ژنتیک، استرس، بارداری، یائسگی یا مشکلات دیگر را با این روش به‌طورکامل می‌‎توان رفع کرد. به‌کمک کاشت مو و بازگشت زیبایی و اعتمادبه‌نفستان، مشکلات روحی ناشی از ریزش مو نیز از بین خواهد رفت. 

اقدامات قبل از کاشت مو

اقدامات پس از کاشت مو

گالری تصاویر کاشت مو قبل و بعد در کلینیک ایران فیت

شرایط مورد‌نیاز برای کاشت مو در نواحی مختلف

برای کاشت مو و قرار گرفتن در لیست کاندیدهای مناسب برای این عمل باید از یک سری شرایط مشخص و اولیه برخوردار باشید. توجه کردن به این شرایط و الزامات به‌طور مستقیم بر کیفیت و موفقیت عمل و کسب نتیجه مطلوب تاثیرگذار خواهد بود و در بهبود اعتماد‌به‌نفس و زیبایی فرد نقش بسزایی دارد. شرایط لازم برای انجام عمل کاشت موی ثابت در نواحی مختلف به شرح زیر است:

سن

برای تعیین قطعی الگوهای ریزش مو، بهتر است متقاضی بیشتر از 25 سال سن داشته باشد. 

سلامت عمومی

متقاضی باید از سلامت کلی برخوردار باشد. با انجام آزمایش‌های لازم این موضوع مشخص خواهد شد.

سلامت پوست

پوست ناحیه مورد‌نظر برای پیوند مو باید سالم و بدون عفونت یا زخم باشد.

شرایط مو

افرادی با موهای ضخیم و سالم معمولا کاندیدهای مناسب‌تری برای کاشت مو با تراکم بالا هستند. 

متقاضی کاشت مو باید بانک موی کافی برای کاشت موی سر داشته باشد. 

امکان استفاده از موهای زیر ریش، سینه و کتف نیز در‌صورتی‌که از استانداردهای کافی برخوردار باشند وجود دارد. 

شرایط ریزش

ریزش مو متقاضی باید قبل از عمل کاشت مو تثبیت شده باشد.

با احراز این شرایط و بعد از تایید آن توسط مشاور کاشت مو، می‌توانید اقدامات اولیه را انجام داده و خودتان را برای پیوند موهای جدید در بهترین کلینیک کاشت مو تهران آماده کنید. 

خدمات کاشت مو ایران فیت

کلینیک ایران فیت با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و تیمی از متخصصان با تجربه، خدمات کاشت مو حرفه ای و دائم را با استفاده از موهای طبیعی به متقاضیان ارائه می‌دهد. هدف ما بازگرداندن زیبایی و اعتماد به نفس شما از طریق ارائه خدمات با کیفیت و نتایج مطلوب است. دریافت نتیجه طبیعی مهم‌ترین اصل و امضای کار ما در ایران فیت محسوب می‌شود. زیباجویان با نتیجه‌ای که بعد از مراجعه و کاشت مو در کلینیک ایران فیت دریافت می‌کنند، تنها مبلغ و سفیر برند ما هستند. لیست خدمات کاشت مو پرتراکم در ایران فیت شامل موارد زیر می‌شود:

  • مشاوره کاشت مو رایگان
  • مشاوره تخصصی و برنامه‌ریزی فردی
  • اسکن بانک مو فرد توسط ابزار هوشمند
  • تشریح روش کاشت مو برای متقاضیان
  • ارائه نمونه های کاشت شده مشابه شرایط متقاضی
  • طراحی خط رویش طبیعی با استفاده از ابزارهای به روز
  • کاشت مو در نواحی مختلف سر 
  • کاشت مو نواحی مختلف صورت (ابرو، ریش و سبیل)
  • خدمات کاشت مو دائمی و طبیعی برای بانوان و آقایان
  • ارائه دستورالعمل‌های مفید و آموزش برای مراقبت از موهای کاشته شده

با‌توجه‌به خدمات همه‌جانبه و راهنمایی متقاضی قبل از کاشت مو و همراهی و ارائه مشاوره‌های لازم بعد از درمان، قیمت کاشت مو در کلینیک ایران فیت بسیار مقرون‌به‌صرفه است و بیشترین تناسب را با کیفیت خدمات ارائه‌شده دارد؛ زیرا ایران فیت بنیانگذار روش فولیکولار یونیت در ایران است و با سابقه‌ترین تیم کاشت موی ایران در این مجموعه به‌صورت مستقیم فعالیت دارند.

مزایای کاشت مو در کلینیک ایران فیت

کلینیک ایران فیت با تیم پزشکی با تجربه و متخصص در زمینه کاشت مو، بهترین نتایج را برای متقاضیان به ارمغان می‌آورد. تخصص کلینیک ایران فیت به‌عنوان بهترین کاشت مو در ایران مزایای زیر را برای مراجعه‌کنندگان به همراه می‌آورد: 

  • بهره‌مندی از تیم متخصص و پزشکان مجرب و با سابقه (کادر پزشکی قوی شامل فوق تخصص پوست و مو و جراح زیبایی)
  • کاشت مو یک روزه یا دو روزه باتوجه به شرایط کاشت مو مراجعه کننده
  • کاشت مو با تراکم بسیار بالا و طبیعی‌ترین خط رویش
  • استفاده از موثرترین روش‌ها و کاشت مو با دستگاه و تکنولوژی‌های پیشرفته
  • کاشت مو با رعایت خوابم مو، انتخاب مناسب‌ترین جهت و در بهترین زاویه
  • نتایج دائمی و ماندگار
  • کاشت موی طبیعی 
  • تجربه کاشت مو موفق در مرکزی حرفه‌ای و مجهز
  • پشتیبانی و ارائه مراقبت پس از کاشت مو
  • قیمت‌های رقابتی و شفاف
  • ارائه ضمانت نامه کتبی

توجه داشته باشید که برای دائمی بودن نتایج و جلوگیری از بروز هرگونه مشکل باید مراقبت های پس از کاشت مو را به بهترین نحو، به‌صورت دقیق و براساس دستورالعمل‌ها انجام دهید. نگهداری اصولی از موهای کاشت شده، بر‌اساس مراقب‌های پس از کاشت در ماه اول، تاثیر به‌سزایی در نتیجه مطلوب خواهد داشت. هم‌چنین به‌کارگیری تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته در زمینه کاشت مو در کلینیک ایران فیت و زیر نظر بهترین دکتر کاشت مو، دریافت نتیجه‌ مطلوب و ماندگار را تضمین می‌کند. 

کاشت مو از مشاوره تا اجرا با کلینیک ایران فیت

کلینیک ایران فیت با بهره‌گیری از تیم متخصص و با تجربه، تجهیزات پیشرفته و ارائه مشاوره‌های تخصصی، در همه مراحل کاشت مو، از زمان مشاوره و تصمیم‌گیری، انتخاب روش مناسب، اجرای کاشت مو و مراقبت‌های پس از کاشت همراه شما خواهد بود. رضایت متقاضیان و دریافت نتایج طبیعی و ماندگار اولویت اصلی ما در کلینیک ایران فیت است. با خدمات ما بار دیگر زیبایی و اعتمادبه‌نفستان را باز خواهید یافت. با تعهد به ارائه بهترین خدمات و مراقبت‌های پس از عمل، به شما اطمینان می‌دهیم که تجربه‌ای دلپذیر و موفقیت‌آمیز از فرآیند کاشت مو در ناحیه مورد‌نظرتان کسب کنید. با تکمیل فرم مشاوره آنلاین می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان کاشت مو ایران فیت بهره‌مند شوید. در‌صورت تمایل به مراجعه حضوری، برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

سوالات متداول