قیمت کاشت مو در تهران - کلینیک کاشت و پیوند مو iranfit

هزینه کاشت مو در تهران

لیست مطالب

قیمت کاشت مو در تهران یکی از اصلی‌ترین عوامل موثر در تصمیم‌گیری افراد برای کاشت مو می‌باشد. هزینه‌ای که با توجه به نوسانات شدید قیمت‌ها و تورم در سال‌های اخیر بارها و بارها دستخوش تغییر و افزایش‌های پی در پی شده است. به همین دلیل هم تصمیم گرفتیم یک بار برای همیشه به تمام سوالات شما عزیزان در این خصوص در قالب یک مقاله پاسخ دهیم.

اگر هنوز تصمیم نهایی خود را برای کاشت مو نگرفته‌اید یا در این زمینه به کمک نیاز دارید می‌توانید از مشاوره رایگان کلینیک ایران فیت استفاده کنید. 

قیمت کاشت مو در تهران بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

قیمت کاشت مو در تهران - کلینیک کاشت و پیوند مو iranfit

عوامل مختلفی در تعیین قیمت کاشت مو نقش دارند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • میزان تخصص و تجربه و در نتیجه دستمزد پزشکی که انتخاب می‌کنید.

  • اعتبار و خوش‌نامی، میزان امکانات و نوع دستگاه‌های کلینیک کاشت مویی که به آن مراجعه می‌کنید.

  • تعداد گرافت مورد نیاز سر شما( تعداد گرافت مورد نیاز سر شما با توجه به میزان کم پشتی، وسعت طاسی و بانک موی شما محاسبه می‌شود).

  • روش کاشت و برداشت مو مورد استفاده (روش‌های مختلفی برای برداشت و کاشت مو وجود دارد و هزینه کاشت مو با هرکدام از این روش‌ها متفاوت می‌باشد.)

قبل و بعد از کاشت مو چه کارهایی نکنیم؟

من به چند گرافت مو نیاز دارم؟

برای اطلاع از تعداد حدودی گرافت موی مورد نیاز سر خود می‌توانید عکس سر خود را(عکس از روبرو، بالا، پشت سر و طرفین) در پیام رسان‌های واتساپ و تلگرام و یا پر کردن فرم مشاوره برای ما ارسال کنید تا عکس شما توسط متخصصین بررسی شود و نتیجه به شما اعلام گردد.

هزینه کاشت مو در کلینیک ایران فیت چطور محاسبه می‌شود؟

در کلینیک ایران فیت، تعداد گرافت مورد نیاز برای کاشت موی سر، با توجه به میزان کم پشتی یا طاسی و بانک مو شخص متقاضی محاسبه می‌شود و در نهایت هزینه کاشت مو بر اساس تعداد گرافت مورد نیاز تعیین می‌گردد.

به همین منظور متقاضیان برای اطلاع دقیق از قیمت نهایی نیاز به یک جلسه مراجعه و مشاوره حضوری خواهند داشت. در این جلسه سر متقاضی( تراکم ناحیه بانک مو، چند تار بودن فولیکول‌ها و خواب موها) با دستگاه مگنیفایر بررسی می‌شود و هزینه دقیق اعلام می‌شود.

نکته: کاشت و پیوند مو یک عمل زیبایی است و هزینه آن تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد.

ارزان‌ترین قیمت کاشت مو در تهران چقدر است؟

قیمت کاشت مو در تهران - کلینیک کاشت و پیوند مو iranfit

توصیه می‌کنیم اگر به دنبال کسب نتیجه عالی در کاشت موی طبیعی هستید هرگز به دنبال پیدا کردن ارزان‌ترین قیمت نباشید چون احتمالا این سوال شما را به سمت مراکز بدون مجوز یا افراد بدون تخصص یا کم تجربه‌ای هدایت می‌کند که حاضرند با دستمزد کمتری عمل کاشت مو را برای شما انجام دهند. غافل از اینکه این عمل به دقت و تجربه زیادی نیاز دارد و انجام عمل کاشت در مراکز غیر حرفه‌ای ریسک عوارض بعد از عمل یا نتیجه نگرفتن از آن را برای شما افزایش خواهد داد. بدون شک متخصصین خبره و با تجربه و کلینیک‌هایی هستند که از دستگاه‌های مدرن و علم روز دنیا استفاده می‌کنند و به شما کمک می‌کنند به نتیجه دلخواه خود برسید.

برای دریافت مشاوره کاشت مو می‌توانید عکس سر خود را (عکس از روبرو، بالا، پشت سر و طرفین) در پیام رسان‌های واتساپ و تلگرام و یا پر کردن فرم مشاوره برای ما ارسال کنید تا عکس شما توسط متخصصین بررسی شود و از مشاوره رایگان کلینیک ایران فیت بهره مند شوید.

آیا کاشت مو از نظر اقتصادی به صرفه است؟

مشکل ریزش مو و داشتن موهای کم پشت چیزی نیست که بتوان به آسانی از آن چشم پوشی کرد. راه‌های پیش رو برای حل این مشکل مشخص هستند و هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. کاشت موی طبیعی به عنوان راه حلی دائمی برای خلاصی از طاسی یک راهکار ایده‌آل است. چرا که کاشت موی طبیعی با وجود داشتن هزینه اولیه بیشتر به نوعی از هزینه شامپوهای خاص و مواد و داروهای تقویتی و ضد ریزش مو برای تمام عمر جلوگیری می‌‌کند. علاوه بر این کاشت موی طبیعی در مقایسه با سایر عمل‌های زیبایی و با توجه تاثیر شگرفی که در ظاهر افراد دارد نیز یک عمل اقتصادی و به صرفه محسوب می‌شود.

آیا می‌توانم هزینه کاشت مو در کلینیک ایران فیت را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

بله امکان پرداخت با چک کارمندی وجود دارد.

امیدواریم توانسته باشیم به سوالات شما در خصوص قیمت کاشت مو در تهران پاسخ دهیم. خوش‌حال می‌شویم سوالات و دیدگاه‌های خود را از راه‌های ارتباطی زیر با ما در میان بگذارید تا بتوانیم بهتر به شما کمک کنیم.

درخواست مشاوره تخصصی کاشت مو
در صورت تمایل به بهره‌مندی از مشاوره تخصصی کاشت مو به صورت رایگان، این امکان را دارین نوبت خود را برای مشاوره آنلاین و غیرحضوری یا به‌صورت مشاوره حضوری ثبت کنید
1 2 امتیازات
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
تماس با ایرانFIT
0
نظرات شما ارزشمند است، آن را با ما به اشتراک بگذارید.x