نظرات کسانی که کاشت مو انجام داده اند

نظرات کسانی که کاشت مو انجام داده اند

لیست مطالب

اگر شما هم به کاشت مو فکر می‌کنید شاید بد نباشد نظرات کسانی که کاشته مو انجام داده‌اند را بخوانید. در این مطلب علاوه بر نظرات کسانی که کاشت مو انجام داده‌اند مجموعه‌ای از نظرات کاربران ایرانی توییتر در مورد کاشت مو را نیز برای شما گرد‌آوری کرده‌ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

چند مورد از نظرات کسانی که در کلینیک ایران فیت کاشت مو انجام داده‌اند:

آرش ۳۰ ساله از تهران:

یکی از نکاتی که کلینیک ایران فیت رو از بقیه کلینیک‌ها متمایز می‌کنه خدمات مشاوره‌ای و پیگیری‌هاشون قبل و بعد از عمله. با توجه به اینکه من تو تهران دانشجو هستم و تنها زندگی میکنم میترسیدم خودم تنها پانسمان سرم رو باز کنم( بعد از عمل) و به کلینیک مراجعه کردم و اونا خودشون برام این کارو انجام دادن. برخورد پرسنل و کادر کلینیک ایران فیت واقعا دوستانه و خوبه و پیگیری و توجهشون به آدم حس آرامش میده. من با توجه به تجربه خودم میتونم کاشت مو رو بهتون توصیه کنم. البته که شرط اولش مشاوره پزشکی هست و فقط در صورتی که شرایطش رو داشته باشین میتونین به نتیجه امیدوار باشین.

محمد حسین ۳۷ ساله از تهران:

من قبلا یک بار تجربه کاشت ناموفق در یک کلینیک دیگه رو داشتم و به نتیجه این عمل چندان امیدوار نبودم ولی باید بگم پروسه درمان و پیگیری‌های کلینیک ایران فیت کاملا با تجربه قبلیم متفاوت بود. از تراکم کاشتی که برام انجام دادن واقعا راضیم و فکر میکنم اگر از نتیجه عملتون انتظار منطقی داشته باشین و نکاتی که میگن رو کاملا رعایت کنین میتونین به نتیجه دلخواهتون برسین. خوشحالم که علی رغم تجربه ناموفق قبلیم به این کلینیک اعتماد کردم.

در مورد کاشت مو اطلاعاتی ندارید؟

امیر ۲۸ ساله از تبریز:

از سن کم موهام شروع به ریزش کرد و سال‌ها این قضیه تو ذهنم بود که کاشت مو انجام بدم ولی با وجود تجربیات ناموفق زیادی که تو اطرافیان دیده بودم اعتماد کردن برام ساده نبود. بعد از کلی سرچ و تحقیق و مشاوره گرفتن از چند کلینیک به نام کلینیک ایران نوین رو انتخاب کردم و از انتخابم واقعا راضیم. اینکه خودشون کارای اقامت ما تو تهران رو رایگان انجام میدن خیلی خوبه و  در طول عمل هم  بر خلاف چیزی که فکر میکردم درد و خونریزی نداشتم و حضور پزشک و برخورد دوستانه کادر کلینیک خیلی دلگرم کننده بود. به خصوص که تا چند ماه بعد از عمل باهام در ارتباط بودن و هر سوالی داشتم میتونستم ازشون بپرسم.

رضا ۳۳ ساله از سمنان:

در یک جمله میتونم بگم ارزش هزینه‌ای که کردم رو داشت. من یک سال و نیم قبل در کلینیک ایران فیت کاشت مو و ریش انجام دادم و الان هر کس من رو میبینه متوجه تغییرات مثبت چهرم میشه و این حس خیلی خوبی بهم میده. از تراکم کاشتی که برام انجام دادن واقعا راضیم و خط رویش موهام کاملا طبیعیه. از این بابت خیلی خوشحالم. حتما این کلینیک رو به دیگران هم توصیه می‌کنم.

نظرات کسانی که کاشت مو انجام داده اند در توئیتر:

نظرات کسانی که کاشت مو انجام داده اند
کاشت مو ۱ میلیون تومنی در ایران😂
نظرات کسانی که کاشت مو انجام داده اند
تبلیغ کاشت مو 😁😁😁
نظرات کسانی که کاشت مو انجام داده اند
مردها چند روز بعد از کاشت مو!
نظرات کسانی که کاشت مو انجام داده اند
منتظر نمانید دیگران "عمو" صدایتان کنند.
.. مرکز کاشت مو با روش انحصاری
😶😶😶
نظرات کسانی که کاشت مو انجام داده اند
نظرات کسانی که کاشت مو انجام داده اند
نظرات کسانی که کاشت مو انجام داده اند
وقتی ۳۰ میلیون پول کاشت مو‌ میدی
یه ماه بعد میری پیش دکترت میگه ریشه موهات ضعیه
نظرات کسانی که کاشت مو انجام داده اند
واقعا دلم براش سوخت😂
فکر کن اندازه یک مطب کاشت مو، مو داشته باشی
بعد موهای سرت بریزه😂
درخواست مشاوره تخصصی کاشت مو
در صورت تمایل به بهره‌مندی از مشاوره تخصصی کاشت مو به صورت رایگان، این امکان را دارید نوبت خود را برای مشاوره آنلاین و غیرحضوری یا به‌صورت مشاوره حضوری ثبت کنید
3.7 3 امتیازات
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
تماس با ایرانFIT
0
نظرات شما ارزشمند است، آن را با ما به اشتراک بگذارید.x